„Nie każdy ma tyle szczęścia”: kampania przeciwko przemocy z użyciem broni palnej zainspirowana zamachem na Donalda Trumpa

„Nie każdy ma tyle szczęścia”: kampania przeciwko przemocy z użyciem broni palnej zainspirowana zamachem na Donalda Trumpa
12 dzieci dziennie ginie w USA na skutek incydentów z bronią palną. Nieudana próba zamachu na Donalda Trumpa stała się inspiracją do powstania akcji „Nie każdy ma tyle szczęścia”, która ma ograniczyć te tragedie.
O autorze
1 min czytania 2024-08-06

14 lipca br. w Pensylwanii, podczas kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych, kandydat na prezydenta USA, Donald Trump, został zaatakowany przez napastnika i w efekcie raniony w ucho. Incydent odbił się szerokim echem na całym świecie i stał się inspiracją dla agencji Neon, będącej częścią IPG Health oraz Artist for Action (AFA), koalicji artystów, muzyków i influencerów dążących do wyeliminowania epidemii przemocy z użyciem broni palnej w Ameryce, które wspólnie zainicjowały akcję „Nie każdy ma tyle szczęścia”, przeciwko przemocy z użyciem broni palnej.

Hasło kampanii: „Nie każdy ma tyle szczęścia”, ma zwracać uwagę na fakt, że każdego dnia w Stanach Zjednoczonych w wyniku incydentów z bronią palną ginie 12 dzieci, a kolejnych 32 zostaje rannych. Donaldowi Trumpowi udało się uniknąć poważnego zranienia, czego nie można powiedzieć o dziesiątkach najmłodszych mieszkańców USA.

W ramach kampanii stworzona została strona internetowa, a przygotowane treści są również publikowane w mediach społecznościowych Artist For Action.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Czy biznes może pozostać neutralny politycznie? [KOMENTARZ]

Granica między światem biznesu a społeczeństwem zaciera się, co sprawia, że firmy coraz rzadziej mogą sobie pozwolić na luksus apolityczności. To jeden z głównych wniosków specjalnej edycji raportu „2024 Edelman Trust Barometer: Brands and Politics”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się