14 lipca br. w Pensylwanii, podczas kampanii prezydenckiej w Stanach Zjednoczonych, kandydat na prezydenta USA, Donald Trump, został zaatakowany przez napastnika i w efekcie raniony w ucho. Incydent odbił się szerokim echem na całym świecie i stał się inspiracją dla agencji Neon, będącej częścią IPG Health oraz Artist for Action (AFA), koalicji artystów, muzyków i influencerów dążących do wyeliminowania epidemii przemocy z użyciem broni palnej w Ameryce, które wspólnie zainicjowały akcję „Nie każdy ma tyle szczęścia”, przeciwko przemocy z użyciem broni palnej.
Hasło kampanii: „Nie każdy ma tyle szczęścia”, ma zwracać uwagę na fakt, że każdego dnia w Stanach Zjednoczonych w wyniku incydentów z bronią palną ginie 12 dzieci, a kolejnych 32 zostaje rannych. Donaldowi Trumpowi udało się uniknąć poważnego zranienia, czego nie można powiedzieć o dziesiątkach najmłodszych mieszkańców USA.
Zobacz również
W ramach kampanii stworzona została strona internetowa, a przygotowane treści są również publikowane w mediach społecznościowych Artist For Action.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: Facebook
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Czy biznes może pozostać neutralny politycznie? [KOMENTARZ]
Granica między światem biznesu a społeczeństwem zaciera się, co sprawia, że firmy coraz rzadziej mogą sobie pozwolić na luksus apolityczności. To jeden z głównych wniosków specjalnej edycji raportu „2024 Edelman Trust Barometer: Brands and Politics”.