TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać – ruszyła ogólnopolska akcja promująca szybkie, wygodne i bezpieczne płatności Visa

14 kwietnia br. ruszyła akcja marketingowa, której celem jest zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy Visa szybko, wygodnie i bezpiecznie – czy to przy użyciu karty, telefonu, zegarka czy w internecie. Jej hasło przewodnie to „Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać”.
O autorze
1 min czytania 2021-04-16

Mechanizm jest prosty, rejestracja jest szybka, a aktywny udział w akcji niezmiernie wygodny. Wystarczy tylko raz zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po pomyślnym zakończeniu rejestracji każda płatność Visa to szansa na wygraną, a płatności dokonane u partnerów – na platformie handlowej AliExpress oraz w sklepach sieci Lidl – liczą się podwójnie. 

Akcja obejmuje płatności Visa w sklepach internetowych oraz transakcje zbliżeniowe i potwierdzane kodem PIN dokonywane kartą Visa lub za pomocą urządzeń z funkcją płatności, w których użytkownik ma zarejestrowaną kartę Visa, takich jak smartfon bądź smartwatch. Płatności Visa pozwalają konsumentom na realizowanie szybkich transakcji w bezpieczny i wygodny sposób.

Kampania obejmie całą Polskę i potrwa do 1 czerwca 2021 r.

– Promocja ta jest nie tylko okazją do wygrania wspaniałych nagród, ale również wsparcia ulubionych sprzedawców. Visa od lat pomaga przedsiębiorcom lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie konsumentów na szybkie, bezpieczne i wygodne płatności cyfrowe. Liczymy na to, że tak duża pula wartościowych nagród oraz proste zasady udziału w akcji zachęcą Polaków do jeszcze częstszego płacenia Visa, zaś sprzedawcom – szczególnie tym mikro i średnim – pozwolą na zwiększenie obrotów i zyskanie nowych klientów – mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, Visa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tysiące atrakcyjnych nagród

Do zdobycia jest: 7 samochodów Toyota C-HR Hybrid, 14 telewizorów Panasonic 50’’, 35 smartfonów Samsung oraz tysiące innych nagród. Losowania nagród będą odbywać się w trybie cotygodniowym. Akcja Visa trwa od 14 kwietnia do 1 czerwca 2021 r. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcję Visa wesprze kampania reklamowa obejmująca emisję 15 i 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Simone Biles, amerykańskiej gimnastyczki, czterokrotnej złotej medalistki olimpijskiej oraz członkini Teamu Visa oraz Marcina Dzieńskiego, wspinacza sportowego i członka Teamu Visa. Akcja będzie także wspierana działaniami w internecie i w mediach społecznościowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się