TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Don’t drink & fish”: Carlsberg przestrzega przed spożywaniem alkoholu podczas łowienia ryb i prezentuje przynętę przypominającą pijanego wędkarza

„Don’t drink & fish”: Carlsberg przestrzega przed spożywaniem alkoholu podczas łowienia ryb i prezentuje przynętę przypominającą pijanego wędkarza
„Don't drink & fish” to kampania stworzona przez grupę Carlsberg w Szwecji. Jej celem jest przeciwdziałanie spożyciu alkoholu podczas wędkowania. Pomysłodawcy zachęcają do wybrania w zamian piwa 0.0%.
O autorze
1 min czytania 2024-07-10

Wędkarstwo to jedna z najchętniej wybieranych aktywności w Szwecji. Wielu miłośników łowienia umila sobie jednak czas spędzony na tym sporcie ulubionym trunkiem. Carlsberg zachęca, aby zadbać o bezpieczeństwo i zamienić napoje alkoholowe na te bez procentów, a wszystko w ramach kampanii „Don’t drink & fish” (pol. „Nie pij i wędkuj”).

Połączenie wody i alkoholu to prosta droga do niebezpiecznego wypadku i właśnie takim sytuacjom chce zapobiegać Carlsberg. Aby jak najlepiej przemówić do wyobraźni klientów, zaprojektowano specjalną przynętę w formie pijanego rybak (DrunkenBait). Po umieszczeniu w wodzie figurka porusza się w charakterystyczny, chwiejny sposób nawiązujący do chodu osoby po spożyciu nadmiernej ilości alkoholu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Prawdziwym celem DrunkenBait jest pełnienie funkcji symbolu ostrzegawczego. Jako jeden z wiodących browarów w Szwecji musimy promować i przyczyniać się do odpowiedzialnej konsumpcji – tłumaczy pomysł Casper Danielsson, dyrektor ds. korporacyjnych w Carlsberg Sweden.

Zdjęcia: LinkedIn

PS Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.

PS2 Jakie drinki rządzą światem? Nie tylko NoLo!

Z początkiem każdego roku eksperci z branży alkoholowej zaglądają w szklaną kulę i na podstawie zachowań konsumentów prognozują nowe trendy. Co wywróżyli na rok 2024? Poza tym, że na popularności zyskują produkty określane jako NoLo, zaskoczyć może także kilka innych tendencji.