W zakresie wizerunkowym zadaniem agencji będzie wzmocnienie siły oddziaływania marki w online, przywrócenie odpowiedniej siły narracji związanej z powstaniem i wartościami marki zwłaszcza w kontekście roli założyciela – Michała Gilberta Lach, a także wprowadzenie na nowy poziom zainteresowania marką w kluczowych dla niej momentach jak np. premiery nowych kolekcji. Równolegle agencja ma wdrożyć szeroki zakres działań z obszaru performance nastawionych na zwiększenie przychodów marki we własnym sklepie on-line.
– Chcemy, żeby aktywność BOHOBOCO w świecie online dorównała pozycji marki w świecie mody – deklaruje Angelika Dąbek, strateg w Niebieskim Lisie, która odpowiada za odświeżoną koncepcję komunikacji marki.
Zobacz również
Współpraca BOHOBOCO z Niebieskim Lisem rozpoczęła się w mniejszym zakresie w styczniu 2020 roku, od działań z zakresu performance marketingu. W pierwszym kwartale tego roku marka zanotowała dwucyfrowy wzrost przychodów ze sprzedaży we własnym sklepie online.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]