Z okazji obchodzonego jesienią Międzynarodowego Dnia Świadomości nt. Strat i Marnowania Żywności Too Good To Go przygotowało kampanię pokazującą, że niedoskonałe produkty również mogą wyglądać apetycznie. Marka zaprosiła do współpracy Jagodę Żmudzińską, food stylistkę, która stworzyła profesjonalną sesję zdjęciową, stylizując dania przygotowane z produktów uratowanych w aplikacji Too Good To Go.
Zobacz również
Jedzenie po przejściach też może wyglądać dobrze
Kampania ma inspirować do wykorzystania jedzenia, które często nie trafia na talerz – warzyw i owoców o nietypowych kształtach, pieczywa z poprzedniego dnia czy produktów z krótkim terminem ważności.
W sesji Jagody Żmudzińskiej z produktów uratowanych przez użytkowników aplikacji powstały estetyczne kompozycje, które mogłyby pojawić się w reklamie.
– Chcieliśmy pokazać, że w każdym produkcie tkwi potencjał – wystarczy trochę kreatywności, by wydobyć jego najlepsze cechy. Nie trzeba być profesjonalnym kucharzem, żeby jedzenie po przejściach wyglądało naprawdę dobrze – opowiada Jagoda Żmudzińska, food stylistka.
Too Good To Go – w trosce o jedzenie i środowisko
Too Good To Go od lat walczy z problemem marnowania żywności, umożliwiając użytkownikom aplikacji zakup nadwyżek jedzenia z restauracji, sklepów i piekarni w niższych cenach. Celem kampanii jest pokazanie, że uratowane produkty nie tylko smakują dobrze, ale też mogą wyglądać efektownie, a walka z marnowaniem może być przyjemna i twórcza.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Too Good To Go po raz kolejny łączy estetykę z edukacją, zachęcając, by spojrzeć na jedzenie z nowej perspektywy – nie przez pryzmat daty ważności, ale możliwości, jakie daje kreatywne gotowanie.