TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TVN

Portal ogłoszeniowy zainaugurował drugą część jesiennej kampanii „Tu zaczynają się emocje”. Tym razem marka będzie towarzyszyć widzom najpopularniejszych programów w stacjach Grupy TVN.
O autorze
1 min czytania 2022-10-04

TVN, TVN24, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, Paramount Network, TTV – obecność w tych stacjach obejmuje jesienna kampania portalu Nieruchomosci-online.pl. Spoty promujące markę będą towarzyszyć widzom w październiku i listopadzie.

Przy okazji „Milionerów”, „Dzień dobry TVN”, prognozy pogody w TVN24 czy hitów filmowych TVN 7, będziemy przypominać, że na Nieruchomosci-online.pl znajduje się najwięcej ogłoszeń mieszkań, domów i działek w całej Polsce. Zostaliśmy również sponsorem trzeciego sezonu popularnego programu „Mieszkanie na miarę”. To cieszący się dużym zainteresowaniem widzów format, który prowadzą agent nieruchomości i architekt wnętrz. Ich celem jest pomoc bohaterom odcinka w znalezieniu i wyremontowaniu mieszkania z drugiej ręki wraz z dostarczaniem cennym informacji o rynku nieruchomości – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.

Obecność w telewizji to druga część jesiennej kampanii portalu, która realizowana jest pod hasłem „Tu zaczynają się emocje”. Pierwsza, zainaugurowana pod koniec sierpnia, obejmowała promocję marki w takich rozgłośniach radiowych jak RMF FM, Radio ZET, Antyradio, Meloradio i Chillizet. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj