O co tak naprawdę chodzi?
W każdej firmie obszar sprzedaży jest kluczowy. O uwagę handlowców nie jest jednak łatwo – są wiecznie zabiegani i zajęci. Jedna z największych agencji zatrudnienia w Polsce – Randstad – postanowiła przedstawiać pracownikom działów sprzedażowych możliwości rozwoju zawodowego w branży rekrutacyjnej w nietypowy sposób – wystawiając wizytownik, czyli jeden z atrybutów sprzedawcy, w aukcji na portalu Allegro.
Zobacz również
Każdą osobę, która kupi wizytownik, czeka niespodzianka – w środku znajdzie wyjątkową wizytówkę – której celem jest zachęcenie właściciela gadżetu do rozwijania kariery oraz kontaktu z Randstad. W ten sposób firma nie tylko wykorzystuje niestandardową formę dotarcia do grupy odbiorców, ale także umożliwia nawiązanie bezpośredniego kontaktu z jej wewnętrznym działem rekrutacji i pozwala zapoznać się z korzyściami pracy w agencji zatrudnienia. Dodatkowo, wizytówka zawiera adres specjalnej strony internetowej, która pozwala potencjalnym kandydatom zapoznać się z możliwościami, jakie czekają na specjalistów sprzedaży w branży rekrutacyjnej.
Akcja towarzyszy kampanii „Kariera bez dylematów” (www.karierabezdylematow.pl), której celem jest zachęcenie osób nie związanych z branża rekrutacyjną, do rozwijania swojej kariery w obszarze sprzedaży usług rekrutacyjnych w Randstad.
Link do aukcji
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing