To kolejny sukces kampanii „Niezniszczalna tęcza”. Projekt autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt, zrealizowany dla Ben & Jerry’s, Miłość nie wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, jako jedyny z Polski został wyróżniony w międzynarodowym rankingu najbardziej kreatywnych agencji i kampanii AdForum. Kampania zajęła 13. miejsce w kategorii Food & Beverages.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt już wcześniej została nagrodzona za akcję przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu – podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum 2018 twórcy kampanii otrzymali Grand Prix w kategorii Out of Home, Złoty Bęben w kategorii Local Spirit oraz nagrodę The Best of Good w kategorii Social Good. Z kolei 15 listopada 2018 roku agencja otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation – Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy podczas gali Epica Awards 2018.
Zobacz również
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt otrzymała też srebro w kategorii Event For Non Profit/Social Organization w międzynarodowym konkursie eventowym Bea World, który odbywał się w Portugalii 24 listopada br.
Zachęcamy też do sprawdzenia, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji „Niezniszczalna tęcza” na Placu Zbawiciela w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]