Kolejna nagroda dla kampanii „Niezniszczalna tęcza” autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt – agencja otrzymała srebro w kategorii Event For Non Profit/Social Organizzation w międzynarodowym konkursie eventowym Bea World, który odbywał się w Portugalii 24 listopada br.
Jest to jedyna kampania z Polski, która otrzymała nagrodę w tym konkursie.
Zobacz również
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt już wcześniej została nagrodzona za akcję przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu – podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum 2018 twórcy kampanii otrzymali Grand Prix w kategorii Out of Home, Złoty Bęben w kategorii Local Spirit oraz nagrodę The Best of Good w kategorii Social Good. Z kolei 15 listopada br. agencja otrzymała dwa złota w kategoriach Confectionery & Snacks and Media Innovation – Alternative Media oraz srebro w kategorii Eventy podczas gali Epica Awards 2018.
Zachęcamy też do sprawdzenia, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji „Niezniszczalna tęcza” na Placu Zbawiciela w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]