Nike wprowadza ekologiczne pudełka przy zamówieniach online

Dla wszystkich klientów zamawiających online produkty w regionie EMEA, Nike wprowadził nowe ekologiczne pudełko, w którym zostanie dostarczona przesyłka. Pudełka zostały zaprojektowane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby.
O autorze
0 min czytania 2018-09-10

Klienci składający zamówienia na nike.com oraz w aplikacji SNKRS, w regionie EMEA, każdą przesyłkę otrzymają w nowym opakowaniu. Pudełka zostały zaprojektowane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.

Za zaprojektowanie nowego pudełka odpowiada Bartłomiej Walczuk, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jeśli jesteście miłośnikami pizzy, a w dodatku lubicie ją spożywać leżąc w łóżku, Boston Pizza znalazło sposób, aby jadło się Wam jeszcze bardziej komfortowo 🙂

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Więcej ciekawych przykładów innowacyjnego designu w opakowaniach możecie zobaczyć w materiale Innowacyjność i design w opakowaniach, czyli na co stawiają obecni producenci.

PS3

Nie tylko Nike stawia na ekologiczne rozwiązania. Poznajcie 5 światowych marek, które również rozpoczęły ekologiczną rewolucję.