Dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu NIVEA pragnie pielęgnować nie tylko skórę, ale także bliskość i rodzinne wartości. Podwórka NIVEA, czyli wyjątkowe i unikatowe place zabaw, są tego najlepszym przykładem. Wierząc, że już wkrótce znów wszyscy będziemy mogli bezpiecznie się na nich spotykać, marka NIVEA zachęca do zgłaszania swoich lokalizacji.
W tym roku, pod hasłem „Razem Najlepiej!”, NIVEA stworzy w całej Polsce 20 kolejnych Podwórek. Zdając sobie sprawę, jak bardzo w obecnych czasach brakuje nam tego bycia razem, marka wyposaży każde z Podwórek w nowy lub zmodyfikowany sprzęt, który w kreatywny sposób zachęci dzieci do wspólnego spędzania czasu. Wszystko po to, by dać najmłodszym to, co najcenniejsze i podkreślić, że razem jest zawsze najlepiej.
Zobacz również
Każde z Podwórek NIVEA ma rynkową wartość aż 250 000 PLN i jest jedną z najcenniejszych nagród, jakie można zdobyć w akcjach społecznych w Polsce. Wyróżnia również wiele miejscowości – także tych mniejszych – i dodatkowo, może pomóc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych lub sportowych.
Konkurs jest skierowany do gmin, szkół, domów kultury oraz ośrodków sportu i rekreacji, a jego zasady są bardzo proste. Każdy z podmiotów może zgłaszać swoją lokalizację na www.podworko.nivea.pl. Później czas na głosowanie Internautów. Zgłaszający mogą podnieść swoje szanse poprzez dodanie filmu/prezentacji przedstawiającej, jak w tych trudnych czasach dzieci dbają o podtrzymywanie relacji. Jury przyzna 5 Podwórek NIVEA za najlepsze prace, a pozostałe 15 placów zabaw otrzymają lokalizacje z największą liczbą głosów.
Do tej pory, w 7 edycjach tego wyjątkowego konkursu, NIVEA wybudowała w całej Polsce aż 160 Podwórek. Akcja wciąż cieszy się ogromną popularnością. Marka przygotowała kampanię Podwórka NIVEA z agencją GoldenSubmarine, która zadbała o kompleksową komunikację akcji. Xs Events sprawuje piecze nad poszczególnymi etapami, nadzoruje Obrady Jury oraz realizację Podwórek NIVEA. O planowanie i zakup mediów zadbał dom mediowy OMD.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing