Nocne Spotkanie z Reklamą

Już 12 grudnia o godzinie 20:00 na Politechnice Rzeszowskiej rozpocznie się XVII edycja Nocnego Spotkania z Reklamą, organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej „Brief”.
O autorze
1 min czytania 2017-11-28

Nocne Spotkanie z Reklamą to największa tego typu impreza marketingowa na skalę ogólnopolską, o której głośno jest w prasie specjalistycznej jak i innych masowych środkach przekazu. Corocznie cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej oraz mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym razem na salach ponad 900 odbiorców i miłośników reklam.

Wydarzenie ma na celu przybliżenie społeczeństwu świata reklam. Spotkanie ma pokazać odbiorcom, że istnieją reklamy, które warto jest zobaczyć ze względu na ich charakter moralizatorski, poszerzający wiedzę z różnych dziedzin oraz umożliwiający zapoznanie się z różnymi technikami promocji w ciekawy sposób.

Dzięki Nocnemu Spotkaniu z Reklamą osoby, biorące w nim udział mogą w inny sposób spojrzeć na formy promocji stosowane przez producentów. Dzięki prezentacji reklam z różnych kategorii (m. in. reklama społecznie zaangażowana, humor w reklamie, dziecko w reklamie czy reklama viralowa), odbiorcy mogą uzyskać nowe spojrzenie na reklamy, które emitowane są tak często w telewizji.

Informacje dotyczące Nocnego Spotkania z Reklamą można śledzić na bieżąco pod linkiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A także na fanpage’u Koła.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się