Nocne Spotkanie z Reklamą to największa tego typu impreza marketingowa na skalę ogólnopolską, o której głośno jest w prasie specjalistycznej jak i innych masowych środkach przekazu. Corocznie cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej oraz mieszkańców Rzeszowa i okolic, gromadząc za każdym razem na salach ponad 900 odbiorców i miłośników reklam.
Wydarzenie ma na celu przybliżenie społeczeństwu świata reklam. Spotkanie ma pokazać odbiorcom, że istnieją reklamy, które warto jest zobaczyć ze względu na ich charakter moralizatorski, poszerzający wiedzę z różnych dziedzin oraz umożliwiający zapoznanie się z różnymi technikami promocji w ciekawy sposób.
Zobacz również
Dzięki Nocnemu Spotkaniu z Reklamą osoby, biorące w nim udział mogą w inny sposób spojrzeć na formy promocji stosowane przez producentów. Dzięki prezentacji reklam z różnych kategorii (m. in. reklama społecznie zaangażowana, humor w reklamie, dziecko w reklamie czy reklama viralowa), odbiorcy mogą uzyskać nowe spojrzenie na reklamy, które emitowane są tak często w telewizji.
Informacje dotyczące Nocnego Spotkania z Reklamą można śledzić na bieżąco pod linkiem.
A także na fanpage’u Koła.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing