Do współpracy przy tworzeniu serwisu zostali zaproszeni specjaliści dietetycy i trenerzy, a także blogerzy lifestylowi.
„Powstanie magazynu jest odpowiedzią na zmianę przyzwyczajeń związanych z wyszukiwaniem artykułów w niektórych kategoriach produktowych. Coraz częściej użytkownicy, oprócz poszukiwania samych produktów, chcą uzyskać dodatkowe informacje na ich temat, na przykład porady związane z interesującym ich tematem, filmy czy grafiki stylizacyjne. Właśnie dlatego zwracamy się w stronę szeroko pojętego segmentu lifestyle i rozpoczynamy nasze działania od uruchomienia www.fabryka.fit. To pierwszy tego typu magazyn i sukcesywnie będą pojawiały się kolejne. Naszym celem jest stworzenie wokół Nokaut.pl kilku serwisów satelitarnych, skierowanych do wybranych grup docelowych” – mówi Wiktor Mazur, Wiceprezes Zarządu Nokaut.pl.
Zobacz również
„Proponujemy naszym użytkownikom dostęp do informacji o wyselekcjonowanych produktach, zaprezentowanych w atrakcyjnej, pełnej inspiracji przestrzeni. Wszystko po to, żeby ułatwić im podjęcie decyzji zakupowej. Wiemy, że skoncentrowanie się na potrzebach naszych użytkowników zaprocentuje. Są to korzyści dla samych klientów, ale też dla sklepów, których oferty możemy prezentować w wyjątkowym otoczeniu” – mówi Anna Sykut, kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży w Nokaut.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach