Idea, która zapoczątkowała kierunek komunikacji wzięła się z obserwacji, że Norwegowie, żyjąc w surowym klimacie, przez lata musieli wypracować rozmaite patenty wspierające odporność i kondycję. Niezwykłe sposoby przekazywane w formie podań i legend stały się inspiracją do opowiedzenia zabawnych filmowych historii i do puenty odsyłającej do współczesnych rozwiązań – produktów Möller’s.
W kampanii przygotowanej przez Agencję Publicis Healthcare zestawiamy norweską legendę z nowoczesnym produktem, bo od kiedy pojawiły się trany i kapsułki Möller’s, dbanie o zdrowie stało się prostsze i każda rodzina na całym świecie może cieszyć się norweskim sposobem na dobre życie.
Zobacz również
Kampania wspiera szeroką gamę tranów Möller’s dla najmłodszych oraz produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg, oraz zdrowe serce dla dorosłych.
Do zadań Agencji Publicis Healthcare należącej do struktur Publicis Worldwide należało wypracowanie platformy komunikacyjnej wraz z ideą dla obu grup produktów Möller’s: tranów i kapsułek. Spoty dla obu produktów zostaną wyemitowane w głównych stacjach takich jak TVN, czy Polsat oraz stacjach tematycznych. Kreacje dla obu produktów będzie można obejrzeć w Internecie, SoMe, na VOD, materiałach w punktach aptecznych oraz w drogeriach takich jak Rossmann. Za produkcję i post produkcję odpowiada studio Artcore, a filmy reżyserował Tomasz Knittel.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell