W te wakacje Lech zachęca konsumentów do wspólnej zabawy hasłem „Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach”. W ramach letnich działań promocyjnych, marka przygotowała szereg działań konsumenckich, których osią jest konkurs organizowany na stronie www.lech.pl. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić LECHA objętego promocją, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki w formularzu dostępnym na stronie marki i spróbować swoich sił w muzycznym quizie. W każdym tygodniu konkursu osoby, które najlepiej poradzą sobie z pytaniami dotyczącymi muzyki i festiwali zdobędą koszulki zaprojektowane przez młodych designerów. Co tydzień w akcji do zdobycia jest aż 1500 koszulek z innym projektem stworzonym przez takich artystów jak Olka Osadzińska, Dawid Ryski, Zuza Sadlik, Liskula czy Miss Pank. Dodatkowo jedną z koszulek zaprojektował Jerzy Owsiak, a jej wzór jest związany z festiwalem Pol’And’Rock, który sponsoruje marka Lech. Łącznie, w ciągu 10 tygodni akcji, do zdobycia jest aż 15 000 wyjątkowych koszulek wyprodukowanych w Polsce.
Zobacz również
Działania objęły także nośniki OOH. Za ich realizację odpowiada firma Synergic.
W ramach akcji promocyjnej marka przygotowała także limitowaną edycję puszki Lecha, nawiązującą do gry świateł pochodzących z festiwalowej sceny. Festiwalowa puszka dostępna będzie w sprzedaży do końca wakacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.lech.pl.