Dorota Bubka ma duże doświadczenie w branży reklamowej. Od 2008 roku pracowała w czołowych polskich agencjach, zarówno sieciowych, jak i niezależnych. Na koncie ma projekty digitalowe, ATL i 360 zrealizowane m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel.
– GoldenSubmarine to jedna z najstarszych i jedna z niewielu wciąż niezależnych agencji na rynku. Ma gigantyczne doświadczenie i mocny technologiczny background, co w dalszym ciągu jest dużą przewagą na tle konkurencji. Jednak to, co ujmuje mnie najbardziej to atmosfera – to niezwykle miłe obserwować, że ludzie lubią tu ze sobą pracować – zwłaszcza w tak niewdzięcznej i wymagającej branży, jak reklama” – dzieli się pierwszymi wrażeniami nowa dyrektorka kreatywna. – Zupełnie prywatnie chciałam też zwrócić uwagę na obsadzenie na czele kreacji kobiety – wciąż nas za mało na takich stanowiskach – celnie zauważa.
Zobacz również
W warszawskim oddziale GoldenSubmarine Dorota zastała 3 rozbudowane zespoły kreatywne pod kierownictwem doświadczonych head of team. Pod swoje skrzydła wzięła w sumie 26 osób – copywriterów, grafików, art directorów, animatorów i motion designerów, tworzących na co dzień projekty dla takich klientów jak Wedel, Citi Handlowy, UPC, Grupa Żywiec czy Intersnack.
– Cieszę się, że nasze intensywne poszukiwania zaowocowały nawiązaniem współpracy. Nasze myślenie o reklamie ma wiele wspólnych płaszczyzn, łączymy nasz duży potencjał kreatywny z inspiracjami wnoszonymi przez Dorotę. Dlatego wiem, że wkrótce będzie w świecie reklamy głośno o projektach realizowanych przez zespół Doroty na pokładzie Złotej Łodzi Podwodnej – podkreśla Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.
Dorota w wolnym czasie juroruje w konkursach branżowych, m.in. KTR czy Kreaturach. Przewodniczyła w konkursie Young Creative Lions w kategorii digital. Po pracy (lub przed) pokonuje długie dystanse na rowerze szosowym oraz uczy się jeździć na deskorolce. Jest samodzielną mamą 6-letniego synka, w którym jest całkowicie zakochana.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing