– Zmiany to wynik konsekwentnej realizacji strategii Spółki, której jednym z priorytetowych zadań jest poprawa jakości obsługi klientów – podkreśla Mariusz Zarzycki, wiceprezes Poczty Polskiej. – Do tej pory Poczta Polska w sposób istotny poprawiła już terminowość doręczeń i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Uprościła ofertą i wdrożyła szereg produktów m.in. na rynku paczkowym (przesyłka biznesowa i gabarytowa, nowoczesne usługi kurierskie). Już dziś klienci mogą korzystać z pierwszych e-usług czyli poczty hybrydowej, łączącej e-mail z tradycyjnym listem np. dzięki neokartce, którą można wysłać z internetu a Poczta doręcza ją fizycznie do adresata – dodaje Mariusz Zarzycki.
Nowe identyfikacja wizualna: tradycja i nowoczesność
W otwartej właśnie placówce pojawia się także nowe logo Poczty Polskiej. Nowa identyfikacja wizualna, poprzez biało – czerwono – żółtą kolorystykę to połączenie wyraźnej zmiany i kilkusetletniej tradycji. Czerwony kolor oraz złota lub żółta trąbka towarzyszyły Poczcie od początków jej istnienia. Nowa kolorystyka ma również dziś podkreślać narodowy charakter operatora. Sam znak graficzny to nowoczesna i rozwojowa adaptacja pocztowej trąbki. Wybór nowej wizualizacji poprzedzony był licznymi badaniami marketingowymi.
Zobacz również
– Nowy logotyp ma być widocznym symbolem zmian zachodzących na Poczcie. Dlatego w pierwszej kolejności zostanie wdrożony w placówkach nowego modelu oraz najbardziej reprezentacyjnych placówkach z obecnej sieci – podkreśla Janusz Wojtas.
Wprowadzanie nowego logo w placówkach będzie odbywało się stopniowo. Ze względu na skalę działalności Poczty Polskiej, która ma największą sieć placówek w kraju, nowa wizualizacja będzie wdrażana kilka lat.
Roczne wydatki na ten cel wyniosą ok 2 – 6 mln zł. Dla porównania Poczta Polska roku każdego na remonty placówek wydaje ok. 50 mln złotych. Zmiana ma przyczynić się do zwiększenia zysków ze sprzedaży wszystkich usług oferowanych przez Pocztę Polską.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pierwszy etap budowy portalu Poczty Polskiej
23 stycznia pojawi się nowa strona internetowa Poczty Polskiej. Uruchomienie witryny jest pierwszym krokiem budowy nowoczesnego oraz przyjaznego klientom portalu. W ramach prac nad serwisem pojawiły się funkcjonalności ułatwiające użytkownikom dostęp do oferty firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Strona internetowa w dzisiejszych czasach jest jedną z najważniejszych wizytówek firmy. Z tego względu tak istotnym elementem realizacji strategii rozwoju Poczty Polskiej jest stworzenie serwisu w pełni odpowiadającego potrzebom naszych klientów, ułatwiając nawigację tak by klienci szybciej mogli dotrzeć do poszukiwanych informacji – podkreśla Mariusz Zarzycki, wiceprezes Poczty Polskiej.
Wyświetlanie strony jest dostosowane dla osób niedowidzących. Aby przełączyć się na tryb wysokokontrastowy, wystarczy kliknąć w przycisk znajdujący się na górze ekranu. Nowy portal przystosowany jest również do urządzeń mobilnych.