Bank proponuje Przejrzysty Kredyt Gotówkowy z oprocentowaniem nominalnym 0 proc. niezależnie od wysokości kredytu, na maksymalnie 24 miesiące. Oferta promocyjna kredytu w banku Credit Agricole potrwa do 10 marca.
– Nowy rok to czas głębokich podsumowań i planów na kolejne 12 miesięcy. W tym okresie pojawiają się nowe cele i potrzeby, które łatwiej zrealizować z dodatkowym zastrzykiem gotówki. Dlatego proponujemy naszym klientom promocję kredytu gotówkowego i dodatkową możliwość obniżenia jego raty – mówi Bogumiła Polak, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami i Produktami w banku Credit Agricole.
Zobacz również
Bank oferuje również obniżenie raty kredytu do 5 proc. dla klientów, którzy mają już lub założą konto osobiste w Credit Agricole ze stałymi wpływami. W ten sposób można zmniejszyć ratę kredytu do 300 zł miesięcznie.
Czy przejrzyste może być czytelne?
Kampanii kredytu gotówkowego banku towarzyszy zewnętrzna komunikacja w internecie i radiu. W spotach radiowych sieci Radia Zet i Grupy RMF będzie można usłyszeć głos popularnej prezenterki programów informacyjnych i dziennikarki Krystyny Czubówny, która zadaje pytanie przechodniom „Czy przejrzyste może być czytelne?”. Prezenterka wspierała już kampanię kont banku jesienią ubiegłego roku.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Za przygotowanie kreacji kampanii kredytu gotówkowego odpowiadała agencja JUST, z którą bank pracuje od stycznia 2014 r., kreacje internetowe zrealizowała agencja Point of View na bazie key visual wypracowanego przez agencję JUST, a zakupem mediów zajęły się Arena Media i Value Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oferta Przejrzystego Kredytu Gotówkowego dostępna jest w placówkach Credit Agricole oraz w serwisie telefonicznym banku.