Grupa Polsat od początku trwania epidemii w naszym kraju podjęła szereg inicjatyw prospołecznych oraz udogodnień dla klientów, aktywnie włączając się w walkę z koronawirusem. Angażuje się w działania na wielu polach – wsparcia służby zdrowia, edukacji, dzieci wykluczonych cyfrowo, seniorów, rozwiązań dla kilku milionów klientów, jak również tysięcy swoich pracowników i ich rodzin.
Nowa kampania Grupy Polsat
Zobacz również
Prowadzone działania są dostosowywane do bieżących potrzeb otoczenia i aktualnej sytuacji epidemiologicznej. Ich różnorodność pozwala na dotarcie do wielu grup społecznych. Wsparcie seniorów, szczególnie narażonych na zachorowanie i ciężki przebieg koronawirusa jest jednym z priorytetów w walce z epidemią.
Konieczność odnalezienia się w cyfrowej rzeczywistości, robienie zakupów czy płacenie rachunków podczas trwającej epidemii to dla wielu starszych osób wyzwanie. Spoty promujące kampanię pokazują, jak w prosty sposób każdy z nas może pomóc seniorom w załatwianiu codziennych spraw. Pomocna dłoń – główny przekaz kampanii, nie tylko zwiększa bezpieczeństwo osób starszych, ale buduje także solidarność i poczucie odpowiedzialności za drugiego człowieka, szczególnie ważne w obliczu zagrożenia, jakie niesie za sobą światowa epidemia.
– Przebieg epidemii zależy w dużym stopniu od nas samych, od tego, jaką postawę przyjmiemy. Dotyczy to nie tylko ograniczenia zachorowań, ale także ułatwienia przejścia przez ten trudny czas osobom, dla których jest to szczególne wyzwanie. Do takiej grupy należą właśnie seniorzy, którym poświęciliśmy naszą kampanię. Wierzymy, że drobne gesty mogą przynieść wielkie rezultaty – mówi Mirosław Błaszczyk, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing