Biżuteryjne motywy rozgościły się w naszych szafach na dobre. Choć łańcuchomania w modzie rozpoczęła się od projektów Bottegi Venety, w niedługim czasie została przechwycona przez kolejnych projektantów, w tym Michaela Korsa, Dolce&Gabbana czy Stellę McCartney. Z mikrotrendu szybko awansowała na popularną modową tendencję, która z biegiem czasu nie tylko nie traci na wartości, a zyskuje nowe formy i kolejnych zwolenników. W poprzednich sezonach na butach i torebkach mogliśmy napotkać głównie łańcuchy w rozmiarze XXL. Teraz biżuteryjne motywy zmieniły swoje oblicze i w tym w najmodniejszym wydaniu trafiły właśnie do salonów CCC!
Jenny Fairy – ulubiona marka polskich i zagranicznych influencerek – stawia na łańcuchy w wersji delikatnej, aczkolwiek bardzo efektownej. Najnowsza kapsuła Soft Chains to trzy modele obuwia wykończone plecionymi biżuteryjnymi akcentami oraz idealnie dopełniającą je torebką na ramię z łańcuszkowym uchem.
Zobacz również
Swoje ulubione modele znajdą tu zarówno miłośniczki obcasów, jak i płaskiego obuwia. Do propozycji z kapsuły Soft Chains należą efektowne modele na średnim obcasie: sandały zapinane na wysokości kostki, klapki-japonki oraz delikatne, płaskie sandałki. Cienkie paski z biżuteryjnym akcentem, które zdobią wszystkie modele, nadadzą sylwetce lekkości, a stylizacji – modowego akcentu.
Propozycje od Jenny Fairy zostały utrzymane w najmodniejszych kolorach sezonu: klasycznej i ponadczasowej czerni, idealnym w słoneczne dni beżu oraz najbardziej pożądanym odcieniu ostatnich miesięcy – intensywnej zieleni. Kolory obuwia i torebek można miksować ze sobą do woli, z całkowitą pewnością, że stworzą zestawienie wpisujące się w aktualne trendy.
Łańcuszkowe elementy będą stanowić idealne dopełnienie dla każdej stylizacji, z powodzeniem zastępując klasyczną biżuterię. Delikatne złote wykończenia świetnie sprawdzą się w letnim wydaniu, dodatkowo podkreślając opaleniznę. Doskonale oddaje to najnowsza sesja kapsuły Soft Chains, uchwycona w obiektywie Agaty Serge. Twarzą kapsuły została Linda Helena, znana przede wszystkim z kampanii i wybiegów Toma Forda. Brazylijska modelka prezentuje kolekcję Jenny Fairy na tle kalifornijskiej plaży. Blask biżuteryjnych akcentów, pełnego słońca oraz nadmorski klimat stanowią idealną zapowiedź zbliżającego się lata.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Artykuł powstał we współpracy z CCC.