TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Nowa normalność – w kierunku brandingu cyfrowego” CIMO Standards & Foresight –raport dotyczący stanu marketingu w Polsce

O autorze
1 min czytania 2022-08-02

Badania pokazują, że ponad 80% prezesów i właścicieli jest przekonanych o kluczowej roli marketingu w budowaniu sukcesu organizacji. Jednocześnie marketing często nie jest pozytywnie postrzegany; zarzuca mu się m.in. niskie kompetencje czy nieefektywność działań. W istocie ok. ¼ budżetów marketingowych jest marnowanych. Jednocześnie 50% wartości (kapitalizacji rynkowej) firm budowana jest w oparciu o aktywa niematerialne, a wśród nich największa część kreowana jest przez działania rynkowe (marka, baza klientów, strategiczne partnerstwa etc.).

W związku z powyższym z wielką przyjemnością oddajemy w Państwa ręce raport z pierwszej edycji badania Chartered Institute of Marketing Officers – Standards & Foresight. „Nowa normalność – w kierunku brandingu cyfrowego” to pierwszy tego typu raport pokazujący stan marketingu, który to stan omówiony został m.in. z perspektywy efektywności działań marketingowych, koniunktury inwestycyjnej czy kierunków rozwoju. Raport zawiera również pierwsze wyniki autorskiego Wskaźnika Optymizmu Rynkowego CIMO. 

Badanie zostało przeprowadzone w drugim kwartale 2022 przez firmę questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing (CIM). Wzięło w nim udział kilkudziesięciu ekspertów posiadających prestiżowe i uznawane na całym świecie kwalifikacje CIM. Respondenci to jednocześnie managerowie z bogatym doświadczeniem w biznesie, którzy łączą perspektywę innowacyjnych rozwiązań ze standardami na rynkach światowych.

Raport pobrać można ze strony questus.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj