…na której przewodnicy Roshe 2 oprowadzali wirtualnie po Warszawie – każdy ze swojej perspektywy. Stronę promowały posty, podobnie jak ona sama, wykonane w technologii 360 stopni.
Przewodnikami Roshe 2 zostali Kasia Wolska, Nike Master Trainer, znana z tego, że nie odpuszcza ani sobie, ani innym; oraz Piotr „Vienio” Więcławski – legenda polskiego hip-hopu. Oboje związani z Warszawą, oboje w Warszawie zakochani i znający ją od podszewki.
Zobacz również
„Jestem fanem kampanii, które mimo, iż korzystają z globalnych strategii, jednocześnie mogą stać się w stu procentach lokalne i tutaj działać. Wirtualna Warszawa z perspektywy Wolskiej i Vienia to wyjątkowy storytelling, który przez technologię dał millenialsom szansę sięgnięcia w głąb historii, które znają powierzchownie.” – mówi Bartłomiej Walczuk, Associate Creative Director ze 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Jednak strona www i wirtualne spacery to nie wszystko. W ramach kampanii można było również wybrać się na jak najbardziej realny, pełen niespodzianek spacer po Warszawie z Przewodnikami Roshe 2.
Punktem kulminacyjnym aktywacji był event zorganizowany przez agencję Get Wow Events & Media we współpracy z magazynem KMAG, który odbył się w przestronnych wnętrzach Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Stworzona specjalnie na to wydarzenie unikalna scenografia była zabawą z perspektywą i podkreślała wielowymiarowość modelu Nike Roshe 2.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Podczas imprezy można było spojrzeć na Warszawę z zupełnie innej perspektywy dzięki unikalnemu doświadczeniu VR, które było również dostępne w sklepie Worldbox przy warszawskim Nowym Świecie. Ci, którzy oglądając miasto z nowej perspektywy zachowali spokój mistrza zen, mogli wygrać najnowszy model Nike Roshe 2.
Słuchaj podcastu NowyMarketing