TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

“Nowa perspektywa miasta” w kampanii Nike Roshe 2 od 180heartbeats + JUNG v. MATT

Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT stworzyła aktywację promującą nowy model kultowych miejskich butów Nike Roshe - Nike Roshe 2. Kampania działała pod hasłem „Nowa perspektywa miasta”. Osią kampanii była strona www.nike.com oraz streetview experience zlokalizowane na www.perspektywamiasta.pl...
O autorze
1 min czytania 2016-10-21

…na której przewodnicy Roshe 2 oprowadzali wirtualnie po Warszawie – każdy ze swojej perspektywy. Stronę promowały posty, podobnie jak ona sama, wykonane w technologii 360 stopni.

Przewodnikami Roshe 2 zostali Kasia Wolska, Nike Master Trainer, znana z tego, że nie odpuszcza ani sobie, ani innym; oraz Piotr „Vienio” Więcławski – legenda polskiego hip-hopu. Oboje związani z Warszawą, oboje w Warszawie zakochani i znający ją od podszewki.

„Jestem fanem kampanii, które mimo, iż korzystają z globalnych strategii, jednocześnie mogą stać się w stu procentach lokalne i tutaj działać. Wirtualna Warszawa z perspektywy Wolskiej i Vienia to wyjątkowy storytelling, który przez technologię dał millenialsom szansę sięgnięcia w głąb historii, które znają powierzchownie.” – mówi Bartłomiej Walczuk, Associate Creative Director ze 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Jednak strona www i wirtualne spacery to nie wszystko. W ramach kampanii można było również wybrać się na jak najbardziej realny, pełen niespodzianek spacer po Warszawie z Przewodnikami Roshe 2.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Punktem kulminacyjnym aktywacji był event zorganizowany przez agencję Get Wow Events & Media we współpracy z magazynem KMAG, który odbył się w przestronnych wnętrzach Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Stworzona specjalnie na to wydarzenie unikalna scenografia była zabawą z perspektywą i podkreślała wielowymiarowość modelu Nike Roshe 2.

Podczas imprezy można było spojrzeć na Warszawę z zupełnie innej perspektywy dzięki unikalnemu doświadczeniu VR, które było również dostępne w sklepie Worldbox przy warszawskim Nowym Świecie. Ci, którzy oglądając miasto z nowej perspektywy zachowali spokój mistrza zen, mogli wygrać najnowszy model Nike Roshe 2.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się