Fani na całym świecie czekali aż sześć lat na kolejny krążek brytyjskiej piosenkarki Adele. Jego promocja przybrała nietypowy charakter, gdy na światowych zabytkach pojawiły się tajemnicze wizualizacje i billboardy zwiastujące pojawienie się „Trzydziestki”. Na kilka dni przed premierą czwartej solowej płyty Adele, która ukaże się 19 listopada, Amazon daje fanom artystki przedsmak tego, co znajdą w albumie „30”. Piosenka „Hold on” pojawiła się premierowo w najnowszej reklamie giganta e-commerce. W klipie nie pojawia się postać samej artystki, jednak słyszymy w nim fragmenty jej sześciominutowego utworu.
Świąteczna reklama Amazona zwraca uwagę na moc, jaką niesie ze sobą życzliwość wobec drugiego człowieka. To właśnie ona zostaje określona jako „największy podarunek”.
Zobacz również
Spot przedstawia młodą kobietę podczas wykonywania jej codziennych czynności takich jak pokonanie drogi przez zatłoczone miasto, udział w zajęciach akademickich czy wieczorne wyjście z przyjaciółmi. W trakcie tych wydarzeń dziewczyna doświadcza jednak przypływów lęku i smutku. Amazon w swoim nowym spocie zwraca uwagę na aktualną, otaczająca nas rzeczywistość, w tym problem narastającego w ludziach niepokoju, który pojawia się zwłaszcza w czasach pandemicznych. Historia ukazana w reklamie niesie znany, lecz uniwersalny przekaz o tym, że to małe gesty, zrozumienie i życzliwość mają największe znaczenie.
Za przygotowanie kampanii Amazon „Kindness, the greatest gift” jest odpowiedzialna brytyjska agencja Lucky Generals, która zrealizowała także poprzednie świąteczne reklamy Amazona oraz reklamy promujące Super Bowl.
PS Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Do obecnych realiów postanowiła odnieść się marka YES w swojej najnowszej kampanii oddającej hołd kobiecej sile. Reklama biżuterii stała się manifestem marki świadomej w dobie cancel culture.
PS 2
W ramach globalnej kampanii „ReadsAmazon”, Amazon wspólnie z fundacją Zaczytani.org podjął działania na rzecz promowania czytelnictwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 3
„Reklama, bez której nie wyobrażam sobie Świąt” – najlepsze reklamy świąteczne wszech czasów według ekspertów.