Portal adresowany jest do profesjonalistów z sektora retail: właścicieli, zarządców i najemców centrów handlowych, sklepów specjalistycznych, firm działających w obszarze e-commerce, a także szerokiego grona dostawców sprzętu, technologii i usług dla sektora retail.
Nowa wersja serwisu znacząco różni się od poprzedniej. Zakres tematyczny to wciąż 7 podstawowych zagadnień: technologie, wyposażenie, bezpieczeństwo, usługi, marketing, ecommerce, rynek. Zmianie natomiast uległ sposób prezentacji newsów. Treściami z łatwością można dzielić się w serwisach społecznościowych. Wsród nowych elementów są też m. in. baza dostawców dla sektora retail, kalendarium kluczowych wydarzeń czy dostęp do specjalistycznych raportów branżowych.
Zobacz również
– Odświeżony serwis daje również szereg nowych możliwości dla reklamodawców – mówi Robert Łapiński, dyrektor zarządzający w ECP Media. – Zwiększyliśmy liczbę formatów, oferujemy realizację kampanii e-mailingowych do bazy subskrybentów newslettera – dodaje wydawca serwisu.
RETAIL360.PL to serwis informacyjny skupiony wokół tematyki retail technology & equipment. W połączeniu z miesięcznikiem Retail Trends Polska oraz corocznymi wydarzeniami adresowanymi do osób decydujących o obliczu branży: Retail Technology Days oraz Retail Design Conference & Expo, stanowi unikalną platformę komunikacji b2b dla firm zainteresowanych skutecznym dotarciem do menadżerów wyższego szczebla w polskim sektorze retail.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]