Nowe Danio zaskakuje pożywnością i smakiem!

O autorze
1 min czytania 2021-09-16

Konsumenci poszukują dziś na rynku produktów, które łączą w sobie wartościowe składniki z pysznym smakiem. Firma Danone wierzy, że codzienna dieta może zawierać oba te elementy, a konsument nie musi iść na kompromisy. Świetnym przykładem połączenia walorów smakowych i pożywności* jest nowa odsłona kultowego serka Danio, której towarzyszy równie przełomowa kampania – po raz pierwszy od 16 lat bez udziału Małego Głoda, który postanowił podjąć wyzwanie w innym obszarze 

Mały Głód pokonany raz na zawsze!

Kampania, która wystartowała 1 września, otwiera nowy rozdział w historii marki. Mały Głód, najpopularniejszy (anty)bohater Danone, po 16 latach potyczek z Danio, wywiesza białą flagę i schodzi z pola walki, aby wspólnie z firmą Too Good To Go przeciwdziałać marnowaniu żywności. Oprócz zmiany opakowań serka, marka zdecydowała się także na wprowadzenia nowego kierunku komunikacji i rezygnacji ze znanego wszystkim bohatera marki. Żółtego psotliwego stworka nie zobaczymy już w telewizyjnych spotach czy na etykiecie produktu.

Nowe Danio. Bogate w białko, zaskakująco pyszne

Na rynku konsumenci mogą zauważyć już nowe Danio w odświeżonej szacie graficznej. Kremowa i rozpływająca się w ustach konsystencja serka przypadnie do gustu konsumentom w różnym wieku, którzy pokochają Danio również za wysoka zawartość białka

– Wiemy, że fani Małego Głoda mogą poczuć się zaskoczeni jego decyzją o odejściu i zastanawiać się, co czeka ich na sklepowej półce. Nowe Danio to bogaty w białko twarożek i delikatna śmietanka połączone w serek. Chcemy także pokazać naszym konsumentom, że elementy ich codziennej diety mogą być nadzwyczajnie pyszne! Dzięki pożywnym i smacznym produktom łatwiej jest nam podejmować prawidłowe wybory żywieniowe – a dokładnie takim wyborem jest wrzucenie do sklepowego koszyka nowego Danio*! – mówi Magdalena Siarkowska, Starszy Kierownik Marki Danio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną kampanii 360 stopni, produkcję kampanii TV, digital, OOH oraz działania z zakresu PR odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom. Spot w reżyserii Marcina Dubieńca wyprodukowała Papaya Films. Operatorem był Mateusz Dziekoński. Za postprodukcję odpowiadało Rio de Post, udżwiękowaniem zajęło się studio Głośno.

*Danio jest bogate w białko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się