Oprawa dźwiękowa została przygotowana w Polskim Radiu. Producentem sygnału stacji jest Rafał Błażejewski, a głosów użyczyli Olga Pastuszka i Daniel Pachelski. – Skupiliśmy się przede wszystkim na nowoczesnej aranżacji. Głównym elementem oprawy jest sygnał – bardzo klasyczny, prosty, ale równocześnie charakterystyczny i łatwy do zapamiętania. Sięgnęliśmy po nowoczesne, oszczędne, syntetyczne dźwięki nawiązujące do znanych z naszej codzienności dzwonków telefonów, powiadomień, czy e-maili – dodaje Piotr Wawrowski, redaktor naczelny Redakcji Muzyki i Oprawy Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej Polskiego Radia.
Nowy logotyp PR24 przygotowała agencja Isobar Poland. – Najważniejsza dla nas była silna ekspozycja nazwy programu. Podczas projektowania dbaliśmy o to, aby końcowa forma była czytelna, ciekawa i łatwo rozpoznawalna. Jest to bardzo ważne choćby dlatego, że logo programu radiowego występuje w niezliczonych ilościach „okoliczności” – w wielu wariantach zastosowania, we wszystkich możliwych wielkościach i bogatym towarzystwie innych znaków – podkreśla Mikołaj Dąbski, Studio Director w Isobar Poland.
Zobacz również
Nowa oprawa dźwiękowa PR24 do posłuchania na stronie.
Polskiego Radia 24 można słuchać w technologii cyfrowej DAB+ oraz za pośrednictwem strony internetowej, jak i mobilnej aplikacji Polskiego Radia na tablety i urządzenia mobilne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing