Nowe logo i oprawa dźwiękowa Polskiego Radia 24

Nadawane w technologii cyfrowej Polskie Radio 24 zmienia swoją oprawę graficzną i dźwiękową. Nowa oprawa podkreśla dynamiczny, informacyjny i nowoczesny charakter stacji, która 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przedstawia swoim słuchaczom najważniejsze informacje z kraju i ze świata.
O autorze
1 min czytania 2014-10-23

Oprawa dźwiękowa została przygotowana w Polskim Radiu. Producentem sygnału stacji jest Rafał Błażejewski, a głosów użyczyli Olga Pastuszka i Daniel Pachelski. – Skupiliśmy się przede wszystkim na nowoczesnej aranżacji. Głównym elementem oprawy jest sygnał – bardzo klasyczny, prosty, ale równocześnie charakterystyczny i łatwy do zapamiętania. Sięgnęliśmy po nowoczesne, oszczędne, syntetyczne dźwięki nawiązujące do znanych z naszej codzienności dzwonków telefonów, powiadomień, czy e-maili – dodaje Piotr Wawrowski, redaktor naczelny Redakcji Muzyki i Oprawy Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej Polskiego Radia.

Nowy logotyp PR24 przygotowała agencja Isobar Poland. – Najważniejsza dla nas była silna ekspozycja nazwy programu. Podczas projektowania dbaliśmy o to, aby końcowa forma była czytelna, ciekawa i łatwo rozpoznawalna. Jest to bardzo ważne choćby dlatego, że logo programu radiowego występuje w niezliczonych ilościach „okoliczności” – w wielu wariantach zastosowania, we wszystkich możliwych wielkościach i bogatym towarzystwie innych znaków – podkreśla Mikołaj Dąbski, Studio Director w Isobar Poland.

Nowa oprawa dźwiękowa PR24 do posłuchania na stronie.

Polskiego Radia 24 można słuchać w technologii cyfrowej DAB+ oraz za pośrednictwem strony internetowej, jak i mobilnej aplikacji Polskiego Radia na tablety i urządzenia mobilne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing