Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych to jeden z elementów strategii Biedronki. Od poniedziałku (28.08) do akcji dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną najmłodszych wkracza Gang Mocniaków i jego jedenastu bohaterów. Rusza nowa odsłona kultowej akcji lojalnościowej z maskotkami w roli głównej.
Tym razem jest ich jedenaścioro: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Należą do jednego gangu i reprezentują produkty z 5 różnych kategorii, które powinny być elementem zrównoważonej diety: warzywa i owoce, produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka, dobre tłuszcze i produkty zapewniające odpowiednie nawodnienie. Najnowsza akcja lojalnościowa prezentuje gamę produktów, które mogą występować w diecie każdego dziecka, ale zwraca uwagę na to, żeby wybierać te najbardziej wartościowe.
Zobacz również
– Tradycyjnie z pomocą uwielbianego gangu chcemy edukować najmłodszych. Jak dokonywać bardziej świadomych, lepszych dla naszego zdrowia wyborów? Opowiedzą o tym bohaterowie akcji – niektórzy z nich są bardziej wartościowym wyborem, a inni powinni gościć w naszej diecie tylko okazjonalnie. Chcemy pokazać zrównoważony sposób żywienia, oparty na różnorodnych, wartościowych produktach – mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Menedżer ds. Starszy Menedżer Ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka.
Jak zdobyć Mocniaka?
Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Pluszaka można zdobyć jednak wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.
Jak zdobywać naklejki?
Każde 69 zł wydane w sklepie Biedronka od 28.08 do 18.11.2023 daje 1 naklejkę. Dodatkową, jedną naklejkę, zdobywa się za:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- zakupy z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka za każde wydane 69 zł,
- zakup jakiegokolwiek warzywa lub owocu w ramach wydanych 69 zł,
- zakup przynajmniej jednego z produktów z oferty „Mocny wybór” za każde wydane 69 zł,
- zakup przynajmniej jednego produktu z oferty specjalnej za minimum 10 zł za każde wydane 69 zł, przy czym ofertą „Mocny wybór” oraz ofertą specjalną są objęte wyłącznie wybrane produkty dostępne w ofercie sklepu Biedronka, wskazane w gazetkach promocyjnych i oznaczone odpowiednio znakiem „Mocny wybór” oraz „Kup i zyskaj extra naklejki”,
- prawidłowe rozwiązanie quizu w aplikacji Biedronka – kod uprawniający do dostępu do quizu otrzymają użytkownicy karty Moja Biedronka po dokonaniu zakupów za 69 zł zrealizowanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji Biedronka.
Tym samym zakupy warte 69 zł, przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, mogą być premiowane maksymalnie 6 naklejkami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za jedną transakcję w sklepie Biedronka można otrzymać maksymalnie 60 naklejek. Z akcji wyłączone są produkty i usługi standardowo wyłączane z akcji promocyjnych, tj.: napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, preparaty do żywienia początkowego, doładowania, w tym: kart telefonicznych, kart przedpłaconych i inne usługi. Naklejki będzie można odbierać do 18.11.2023 r.
Tradycyjnie akcji lojalnościowej Biedronki towarzyszą książki. W tej edycji będzie ich 5 i wszystkie, poza zabawnymi opowieściami o charakterze edukacyjnym, dotyczącymi jedenastki bohaterów Gangu Mocniaków, zawierają ciekawostki żywieniowe, przygotowane we współpracy z dietetykami. Książkę można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek. Będzie ona też dostępna w sprzedaży w cenie regularnej 14,99 zł.
Odbiór Mocniaków i książek będzie możliwy od 28.08.2023 do 2.12.2023 r. lub do wyczerpania zapasów.
Szczegóły akcji i regulamin dostępne są na stronie.
Akcję wspiera kampania marketingowa 360, która widoczna będzie w TV, radiu, digitalu i na nośnikach outdoorowych. Rozpoczęcie najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki poprzedziła kampania teaserowa.
PS Biedronka wprowadza komunikaty dla klientów po karze nałożonej przez UOKiK
W nawiązaniu do sprawy z 2020 r. związanej z nieprawidłowościami cenowymi w sklepach sieci Biedronka, spółka Jeronimo Martins Polska będzie musiała nie tylko zapłacić karę finansową, ale również umieścić w każdym sklepie komunikat informujący o prawach klienta.
PS2 Biedronka wprowadza nową markę własną. BAITZ jest skierowane do pokolenia Z
„Żyj po swojemu” to hasło, które przyświeca nowej kampanii marketingowej sieci Biedronka z udziałem znanych influencerów. Projekt powstał z okazji wprowadzenia nowej marki własnej sieci Biedronka – BAITZ, który podobnie jak sam brand jest skierowany do pokolenia Z. W ramach kampanii influencerzy dzielą się swoimi największymi pasjami, pokazując przy tym nowe przekąski od BAITZ.