Katarzyna Matolicz to nowa project manager w dziale Corporate. Z branżą komunikacyjną związana od kilkunastu lat. Początkowo pracowała jako dziennikarka w redakcjach prasowych i radiowych, później już jako pr-owiec zajmowała się realizacją kampanii wizerunkowych, CSR-owych, edukacyjnych i produktowych. Pracowała m.in. dla Budimexu, Perfetti Van Melle, Circle K, Ambasady Francji w Warszawie, wydawnictwa Nowa Era oraz Peugeot Polska.
Dział Corporate, jako project executive, będzie wspierać także Agata Młynarczyk, która do tej pory pracowała jako event manager i planistka. Do zespołu Lighthouse, na stanowisko project executive dołączyła również Magdalena Markowska, która ma doświadczenia głównie w obszarze komunikacji marketingowej marek z branży lifestyle, beauty, fashion & FMCG oraz placówek kulturalnych. W Lighthouse będzie wspierała zespół realizujący projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. dla LPP.
Zobacz również
Nowym junior project executive w praktyce korporacyjnej został Adrian Urniaż, który wcześniej z powodzeniem odbył staż w firmie. Adrian kończy studia magisterskie Kolegium Artes Liberales na Uniwersytecie Warszawskim.
Z początkiem roku awans na stanowisko senior project executive uzyskała Ewa Zaborska. Wcześniej promocję dostały: Aleksandra Konecka-Olszewska na project managera, Anna Górecka z działu Digital na digital specialist oraz Adrianna Trefoń z działu Tech na senior project executive.
Nowe osoby w naszym zespole to efekt dynamicznego rozwoju, w szczególności nowych projektów, które wkrótce będziemy mogli zakomunikować. To także wzmocnienie na projektach realizowanych dla obecnych klientów – tłumaczy Andrzej Mirowski dyrektor działu Corporate w Lighthouse. – To, co mnie cieszy najbardziej, to z jednej strony awanse wewnątrz naszej firmy, a z drugiej zatrudnienie Adriana Urniaża, który został z nami po stażu. Zapraszam do dołączenia do naszego programu stażowego, bo jak widać w ten sposób można również zostać Latarnikiem! – dodaje Mirowski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
To nie koniec zmian personalnych u Latarników. Do działu Tech dołączył Arkadiusz Sęga, który jako project executive będzie wspierał zespół PR produktowego, pracując głównie na projektach HP i Vectry. Sęga zdobywał doświadczenie jako redaktor serwisów technologicznych, a także pracując dla Orange czy Alcatela. Ostatnio pracował w SAROTA PR i był odpowiedzialny za komunikację takich marek jak MMD (producent monitorów Philips) oraz Sonos (od początku PR-owej obecności firmy w Polsce). Równocześnie zespół technologiczny zasilił Mikołaj Kolarski, jako junior project executive, w praktyce technologicznej, który wspiera działania na projekcie dla Riot Games. Wcześniej pracował w INEA i zdobywał doświadczenie w branży gamingowej przy powstawaniu gier w wirtualnej rzeczywistości. Mikołaj jest pierwszym w pełni zdalnym pracownikiem Lighthouse.
Słuchaj podcastu NowyMarketing