Walk był odpowiedzialny za przygotowanie oraz kompleksową realizację oznakowania lotniska w Warszawie. Zaprojektowane i wyklejone zostały kolorowe linie podłogowe, ściany, standy, podwieszane kubiki, tablice z ostrzeżeniami, mapy terminala oraz informacje na ścianach sygnalizujące pasażerom drogi do postoju rekomendowanych taksówek, przystanku autobusowego komunikacji miejskiej czy stacji kolejowej. Trasy w formie linii do każdego ze środków transportu zostały oznaczone odrębnymi kolorami oraz opatrzone informacjami o pozostałej odległości do pokonania. Ponadto wytyczono je w taki sposób, aby droga do przejścia była jak najkrótsza.
Dodatkowe oznaczenia i ostrzeżenia są odpowiedzią na zapotrzebowanie pasażerów. To intuicyjne dostarczenie informacji wpierające orientację na lotnisku i wskazanie polecanych, bezpiecznych środków transportu.
Zobacz również
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów: WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive; WALK PR – zajmujący się komunikacją PR; WALK Digital – prowadzący projekty z zakresu digital marketing; WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe; WALK Events – specjalizujący się w eventach; WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe oraz WALK Design przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing