TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy Head of Agency Sales w Adexon

Do zespołu sieci reklamowej Adexon dołączyła Agnieszka Marks, obejmując stanowisko Head of Agency Sales.
O autorze
1 min czytania 2015-03-13

Do głównych zadań Agnieszki Marks będzie należało tworzenie długofalowych relacji z domami mediowymi, współtworzenie strategii sprzedażowej, budowanie produktów i pakietów reklamowych, jak również realizacja budżetu sprzedażowego.

Agnieszka Marks posiada blisko 10-letnie doświadczeniem w branży reklamy internetowej. Spośród firm, w których pracowała nowa Head of Agency Adexon, warto wymienić domy mediowe Value Media i ZenithOptimedia. Wcześniej zarządzała także działami agencyjnymi w portalu Interia.pl oraz w Nextweb Media.

„W Adexon poszerzyliśmy naszą ofertę o witryny w ofercie na wyłączność, video, pakiety audience i tematyczne. Dzisiaj Adexon to już nie tylko RTB. Staliśmy się siecią reklamową, która generuje i optymalizuje przychody dla Wydawców z wielu źródeł. Bardzo istotnym źródłem są domy mediowe. Chcemy dobrze prezentować i sprzedawać ofertę naszych Wydawców. Wierzę, że dzięki Agnieszce propozycje Adexon będą zauważalne i chętnie kupowane” –  dodaje Adam Dyba, CEO Adexon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj