Wprowadzenie serwisów GWP skutkuje znaczącym wzrostem zasięgu BAN – według badania Megapanel z października 2014 sieć dociera do 10 mln realnych użytkowników oraz 259 mln odsłon.
„Dołączenie serwisów biznesowych Grupy Wirtualna Polska do naszej oferty to znaczne wzmocnienie linii BAN Biznes. Od teraz, nasi reklamodawcy mogą dotrzeć do niemal 10 milionów realnych użytkowników, generujących prawie 259 mln odsłon!” – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN – „Liczby to jednak nie wszystko, bo zmiana pozytywnie przekłada się również na jakość odbiorców, do których dotarcie umożliwiamy, co potwierdza wysoki Affinity Index dla interesujących naszych reklamodawców grup”. Wskaźnik dopasowania rozszerzonego portfolio serwisów BAN do wpływowego grona użytkowników związanych z biznesem (wiek 25+, wykształcenie średnie+, stanowisko: właściciel, zarząd, dyrektor, manager, kierownik, przedsiębiorca) to według październikowego badania Megapanel Gemius/PBI aż 132,34.
Zobacz również
Efektywna współpraca pomiędzy BAN i serwisami biznesowymi Grupy Wirtualna Polska nastąpi z początkiem stycznia nadchodzącego roku. Aktualnie trwają prace nad rozszerzoną ofertą produktową i cenową.
Sieć reklamy premium BAN obok serwisów biznesowych GWP aktualnie współpracuje z najważniejszymi wydawcami serwującymi wysokiej jakości treści biznesowe i lifestyle’owe. To między innymi:
- Grupa Money.pl (Money.pl, Menstream.pl, iWoman.pl, e-prawnik.pl, Interaktywnie.com),
- Agora (Wyborcza.pl, Pieniadze.Gazeta.pl, Czterykaty.pl, Domosfera.pl),
- LinkedIn.com,
- Motor-Presse Polska (Menshealth.pl, Womenshealth.pl, Runners-World.pl),
- Endomondo.com.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]