Reklamy od HARIBO kojarzą się z wykorzystaniem dziecięcych głosów, którymi mówią dorośli. Idea takiego działania ma podkreślać dziecięcą radość, jaką przynoszą misie HARIBO nawet osobom dorosłym. Tym razem marka również zdecydowała się na wykorzystanie platformy Kids Voices.
W nowym spocie wykorzystano polskie realia. Bohaterzy grają w reklamie w szachy, które są symbolem dawania radości oraz łączenia pokoleń. Scenografia jest niezwykle autentyczna i doskonale odzwierciedla polskie turnieje szachowe. Scenariusz do spotu stworzyły dzieci uczestniczące w warsztatach, podczas których opisywały swoje skojarzenia z misiami HARIBO.
Zobacz również
– Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki HARIBO. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces” – mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu HARIBO Polska.
Spot będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, w serwisie YouTube, w kinach oraz w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.
PS HARIBO powraca z nową wersją reklamy opartej na dziecięcych głosach
Na początku 2022 roku HARIBO pokazało kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej, będącą kontynuacją reklamy, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł z 2019 roku został znakomicie przyjęty przez rynek i przyczynił się do znacznego wzrostu świadomości marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 2 Już od 24 sierpnia HARIBO zaprasza na zakupy do pierwszego w Polsce firmowego sklepu!
Od 24 miłośnicy żelek HARIBO mogą odwiedzać sklep HARIBO w warszawskim centrum outletowym FACTORY Ursus. To prawdziwy raj dla fanów żelek!
Słuchaj podcastu NowyMarketing