TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy wygląd stron na Facebooku, czyli wszystko co musisz wiedzieć o… [raport]

Jak odnaleźć się w nowym panelu administratora? Jakie nowe rodzaje statystyk wprowadzono? Jak z nowym wyglądem poradziły sobie znane marki? Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie w raporcie przygotowanym przez Labsta.com.
O autorze
1 min czytania 2012-07-04

Ze stronami na Facebooku (dawniej fan page’ami) ma styczność każdy z nas. Co dziennie przeglądamy profile znanych marek. Niektóre są mniej a niektóre bardziej czytelne. Od 30 marca wszystkie fan page’a zmieniły wygląd z powodu wprowadzenia Timeline’ów czyli osi czasu. Wszelkie początkowe obawy i fala krytyki była prawdopodobnie spowodowana brakiem zrozumienia i zmianie przyzwyczajenia do sprawdzonej metody wyświetlania profili. Jak wiadomo wiedza i odwaga jest kluczem do rozwiązywania wszelkiego rodzaju problemów, dlatego warto poznać co do czego służy i jak poprawnie produktywnie powierzchnię osi czasu.

Zapewne wielu z Was zastanawiało się jaki rozmiar powinny mieć obrazki i nie tylko by idealnie dopasowały się do naszej osi czasu. Z raportu dowiadujemy się, że:

  • cover photo, czyli zdjęcie w tle powinno mieć 851px na 315px;
  • avatar, 180 px na 180 px – na osi czasu obrazek zostanie automatycznie zmniejszony do rozmiaru 160px na 160px;
  • milestones, czyli ważne wydarzenia zajmują powierzchnię o wymiarach 843 px na 430 px

W raporcie przygotowanym przez Labsta.com dowiemy się jak dobrze wykorzystać Timeline, dlaczego i do czego służą poszczególne elementy osi czasu a co najważniejsze zobaczymy najlepsze przykłady wykorzystania Timeline’ów przez znane marki. 25 stronnicowy raport przedstawia zasady korzystania z osi czasu oraz co powinniśmy a czego nie powinniśmy na nim umieszczać. Raport “Nowy wygląd stron na Facebooku, czyli wszystko co musisz wiedzieć o…” to poradnik dla każdego z nas, który prowadzi stronę swojej firmy.

Pełny raport znajdziecie pod tym adresem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj