Ze stronami na Facebooku (dawniej fan page’ami) ma styczność każdy z nas. Co dziennie przeglądamy profile znanych marek. Niektóre są mniej a niektóre bardziej czytelne. Od 30 marca wszystkie fan page’a zmieniły wygląd z powodu wprowadzenia Timeline’ów czyli osi czasu. Wszelkie początkowe obawy i fala krytyki była prawdopodobnie spowodowana brakiem zrozumienia i zmianie przyzwyczajenia do sprawdzonej metody wyświetlania profili. Jak wiadomo wiedza i odwaga jest kluczem do rozwiązywania wszelkiego rodzaju problemów, dlatego warto poznać co do czego służy i jak poprawnie produktywnie powierzchnię osi czasu.
Zapewne wielu z Was zastanawiało się jaki rozmiar powinny mieć obrazki i nie tylko by idealnie dopasowały się do naszej osi czasu. Z raportu dowiadujemy się, że:
Zobacz również
- cover photo, czyli zdjęcie w tle powinno mieć 851px na 315px;
- avatar, 180 px na 180 px – na osi czasu obrazek zostanie automatycznie zmniejszony do rozmiaru 160px na 160px;
- milestones, czyli ważne wydarzenia zajmują powierzchnię o wymiarach 843 px na 430 px
W raporcie przygotowanym przez Labsta.com dowiemy się jak dobrze wykorzystać Timeline, dlaczego i do czego służą poszczególne elementy osi czasu a co najważniejsze zobaczymy najlepsze przykłady wykorzystania Timeline’ów przez znane marki. 25 stronnicowy raport przedstawia zasady korzystania z osi czasu oraz co powinniśmy a czego nie powinniśmy na nim umieszczać. Raport “Nowy wygląd stron na Facebooku, czyli wszystko co musisz wiedzieć o…” to poradnik dla każdego z nas, który prowadzi stronę swojej firmy.
Pełny raport znajdziecie pod tym adresem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell