Fot. Sara Napierała
DDS Poland zaprezentowało pełną ekspresji reklamę, która ma podkreślić wysublimowaną formę nowopowstającego osiedla. Do współpracy zaangażowano artystów: Oskara Podolskiego OESU. – malarza, designera i typografa, którego dzieła pojawią się na powstających budynkach IDEI – oraz Filipa i Aleksandrę Michalak – tancerzy baletowych Opery Bałtyckiej w Gdańsku.
Zobacz również
W spocie to ciała tancerzy stanowią płótno dla artysty, dzięki czemu kampania uchwyciła niezwykłą artystyczną ekspresję. Niejeden zagraniczny producent może pozazdrościć naszym rodzimym artystom 😉
– To realizacja na światowym poziomie, która przywodzi na myśl klipy muzyczne powstające dla najbardziej znanych muzyków. W 18 godzin nakręciliśmy film, w którym wykorzystaliśmy ogromne ilości farby, sprayów i jarzeniówek. Dzięki ogromnej pracy aktorów i ekipy, minimalistycznej, kontrastowej scenografii oraz niezwykle dopracowanej muzyce, połączyliśmy tradycyjne spojrzenie na sztukę z nowoczesną ideą street artu, którą inspirowany jest nowy etap inwestycji – mówi Dawid Napierała, reżyser i współwłaściciel domu produkcyjnego G58.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To nie pierwsza polska produkcja w tym roku, która zrealizowana jest na światowym poziomie. Każdy z nas szuka swojego miejsca. Niektórzy w branży, niektórzy w życiu, a jeszcze inni szukają miejsca „na pauzę”. Zobaczcie piękny, sentymentalny film promujący aplikację Find Your Place.
Słuchaj podcastu NowyMarketing