Firma Lafarge powierzyła NuOrder budżet reklamowy na działania interaktywne dla produktu Agilia Sols A – posadzek o wysokiej wytrzymałości, które pozwalają przyspieszyć prace wykonawcze, a także umożliwiają uzyskanie dodatkowych oszczędności na kosztach ogrzewania podłogowego. Wraz z produktem firma Lafarge oferuje usługę – Solidna Ekipa. Oznacza to, że Klient wraz z zakupem produktu może również zamówić usługę wykonania przez autoryzowanych wykonawców, których jakość wykonania gwarantuje Lafarge.
Agencja jest odpowiedzialna za strategię kampanii marketingowej, mającej na celu pozyskiwanie leadow sprzedażowych z użyciem Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), a także za kampanię prowadzoną za pomocą Online Eksperta na forach internetowych (fora o tematyce budowlanej oraz forum Muratora) i kampanię display na murator.muratordom.pl.
Zobacz również
Ponadto stworzona została nowa odsłona serwisu, która powstała w technologii Responsive Web Design, co oznacza, że zgodnie z oczekiwaniami Lafarge dostosowuje się ona do rozdzielczości urządzenia na jakim jest w danym momencie wyświetlana.
Lafarge jest kolejnym klientem z branży budowlanej, którego obsługuje NuOrder. Dotychczas agencja współpracowała m.in. z firmą Isover, która zajmuje się izolacją budowlaną i techniczną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing