NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV

NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”. Marka wesprze metamorfozy polskich Drag Queens, prezentując szeroka gamę i walory kosmetyków widzom nowego show TVN. Za strategię działań marketingowych i realizację pierwszego tak szeroko zakrojonego projektu branded content marki odpowiada Wavemaker. Będzie on punktem wyjścia do dalszych działań wokół wspierania różnorodności.
O autorze
2 min czytania 2024-03-05

NYX Professional Makeup postawił na mocną obecność w „Czas na Show. Drag Me Out”, nowym odważnym show TVN z udziałem polskich Drag Queens. To m.in. kosmetyki NYX PM zapewnią metamorfozy uczestników programu, w którym weźmie też udział ekspertka marki.

NYX Professional Makeup po raz pierwszy w historii marki na polskim rynku zainwestował w duży telewizyjny projekt branded content. Marka będzie obecna na antenie głównej stacji TVN, w porze najwyższej oglądalności, a dodatkowy zasięg zbudują emisje programu w Player.pl, serwisie streamingowym grupy. Do tej pory działania NYX Professional Makeup koncentrowały się na obszarze advocacy, w szczególności w mediach digital. Marka prowadziła głównie komunikację produktową, więc udział w „Czas na Show. Drag Me Out” i działania wizerunkowe wokół projektu, otwierają nowy rozdział w komunikacji NYX PM.

– O zaangażowaniu w ten projekt zdecydowało idealne dopasowanie celów i wartości. Nieodłącznym elementem metamorfozy Drag jest efektowny i niezawodny makijaż, a marka NYX Professional Makeup wspiera kreatywność oraz odwagę w sztuce makijażu i daje narzędzia do wyrażania siebie. „Czas na Show. Drag Me Out” to szansa dla NYX PM na realizację celów związanych z budowaniem pozycji eksperta w makijażu i pokazania szerokiego portfolio viralowych produktów przy jednoczesnym budowaniu świadomości i wyjściem do szerszego grona odbiorców. Chcemy pokazać, że to marka dla wszystkich, bez względu na płeć, wiek czy umiejętności w zakresie makijażu – mówi Karolina Szczepanowska, Brand Engagement Manager HUB Poland & Baltics.

Marka NYX Professional Makeup już wcześniej angażowała się we wspieranie różnorodności, od 2 lat jest np. obecna ze strefą na Paradzie Równości. W komunikacji swoich produktów zaprasza do współpracy przedstawicielki świata Drag Queens, stąd też decyzja o partnerstwie z nowym formatem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział w „Czas na Show. Drag Me Out” ma dostarczyć pozytywnego kontekstu do dalszych działań marki, bo w późniejszej komunikacji wizerunkowej NYX PM chce nawiązywać do zbudowanych w programie wątków i skojarzeń opartych na tolerancji. Show ma zapewnić NYX PM wzrost świadomości, a także zacieśnić relację z sympatykami kultury Drag Queen w Polsce.

Marka jest obecna we wszystkich sześciu odcinkach „Czas na Show. Drag Me Out” – od lokowania produktów, przez udział ekspertki NYX PM, po billboardy sponsorskie zapraszające na program. W ramach partnerstwa marka wyposażyła cały plan zdjęciowy i uczestników w produkty do makijażu, a strefa marki – ściana z produktami i stacje makijażowe – są integralną częścią scenografii show. W swojej komunikacji w social mediach NYX PM wykorzysta też treści z programu do przygotowania tutoriali dla miłośników sztuki makijażu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wavemaker integruje szeroko zakrojone działania marketingu 360 w obszarze strategii advocacy, mediów, search marketingu oraz e-commerce wokół partnerstwa z nowym formatem TVN. Agencja koordynuje pozyskanie materiałów do kanałów społecznościowych marki. Materiały te bazują na licencjach i treściach z programu, NYX PM wykorzysta je w kampanii w mediach digital zarówno z portfolio TVN, jak i w kanałach społecznościowych. Oprócz standardowych działań, testuje rozwiązania e-commerce dostępne w Player.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W projekt zaangażowane są zespoły: Aleksandry Szymanowskiej-Takagi, Integrated Communication Manager w Wavemaker, Madeleine Morales-Ksel, czyli Media Partnerships & Content Expert Wavemakera oraz Katarzyny Choynowskiej, ekspertki branded content.

Za kreacje do digitalu odpowiada agencja Digital Kingdom.

zdjęcie główne: mat. prasowe, źródło: TVN Warner Bros Discovery, autor: Bartek Krupa