Przedświąteczny czas to okres wzmożonych zakupów, szczególnie w kategoriach sprzętu IT, RTV czy AGD, który bardzo często wybierany jest jako prezent dla najbliższych. To również otwarcie najpiękniejszego okresu w roku, dlatego marka Komputronik chce uczcić go w efektowny sposób – swoją tegoroczną kampanię opiera na wielkiej świątecznej loterii O! Choinka. Ale loteria! Na stronie www.komputronik.pl/lp/loteria, oprócz informacji poświęconej akcji, klienci znajdą materiały poradnikowe o tematyce prezentowej oraz narzędzie do tworzenia i współdzielenia listy wymarzonych podarunków. Ponadto mogą zapoznać się z kategoryzowanymi propozycjami na upominki oraz odwiedzić specjalnie przygotowany pasaż produktowy.
W loterii może wziąć udział każdy, kto w okresie od 15.11.2018 do 15.12.2018 zrobi zakupy w salonie lub e-sklepie na kwotę minimum 800 zł. Wystarczy, że klient zachowa dowód zakupu i zarejestruje się na stronie kampanii. Uczestnik otrzyma wówczas dostęp do zdrapki, która informuje o ewentualnej wygranej. W ten sposób codziennie rozdawane są nagrody rzeczowe. Szczęśliwcy będą mogli otrzymać między innymi: komputery stacjonarne (Komputronik Infinity, Lenovo), laptopy (MSI GV62, Acer) lub smartfony (Samsung Galaxy S9, Xiaomi Redmi Note 6 Pro), a także ekspresy do kawy, drukarki lub słuchawki.
Zobacz również
– Rozpoczyna się wyjątkowy okres w roku. Organizując loterię „O! Choinka.” chcemy wprowadzić świąteczną atmosferę już w listopadzie. Chcemy też przekazać naszym klientom ciekawe prezenty, które będą mogli podarować najbliższym albo… samym sobie. – mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu w Komputronik S.A. – Lista produktów, które znajdują się w puli nagród o łącznej wysokości ponad 100 tysięcy złotych jest zróżnicowana i bardzo atrakcyjna. Należy dodać, że niektóre pozycje z listy są premiowane – za zakup tych produktów szansa na wygraną danego dnia rośnie dwukrotnie. Co więcej, każdy los bierze udział w losowaniu nagrody głównej – 20 tys. zł do wykorzystania w salonach Komputronik. Wielkie losowanie odbędzie się na zakończenie loterii – dodaje Pietz-Drapińska.
Działania promocyjne marki Komputronik zaplanowane są w ramach kampanii 360°. Informacje pojawią się w radio, kinie, outdoorze oraz w social mediach, ale także na specjalnie przygotowanych materiałach POS i w gazetkach. Firma podejmie również współpracę z influencerami oraz przeprowadzi kampanie internetowe adwords, PLA (Products List Ads), GDN (Google Display Network) oraz mobile.
Niedługo po zakończeniu kampanii świątecznej, Komputronik startuje z wyprzedażą, dla której zostanie przygotowany specjalny landing page. Czego nie uda się znaleźć pod choinką, będzie można nabyć również w tym okresie, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing