Na „antenę” lajk.tv będzie trafiać 12 materiałów dziennie. Produkt jest adresowany do internautów w wieku 14-30 lat, choć poszczególne cykle będą poszukiwać odbiorców także w innych grupach wiekowych.
– Większość dużych podmiotów ustawia się w opozycji do YouTube, ewentualnie zaciska zęby i bez przekonania flirtuje. Nie mamy takich rozterek, lajk.tv będzie funkcjonować na własnej platformie, podpierać się będzie Wrzutą i wortalami należącymi do Grupy o2, ale budowanie widowni na YouTube będzie miało wysoki priorytet – mówi Michał Brański, członek Zarządu Grupy o2. – Koniec końców marketerzy w wypadku akcji specjalnych opierających się na wideo będą rozliczać partnerów z liczby kontaktów – dodaje Brański.
Zobacz również
W ofercie dla reklamodawców w lajk.tv obok standardowych formatów reklamowych występować będą: product placement/integration, sponsoring cyklów i prezenterów, serie branded content, konkursy wsparte wideo, działania reklamowe angażujące vlogerów.
Studio lajk.tv docelowo będzie obsługiwać również kolejne inicjatywy wideo w ramach Grupy o2 oraz służyć realizacji akcji marketingowych.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]