Żubrówka, to renomowana polska marka alkoholowa o międzynarodowym uznaniu, przedstawia odświeżony wizerunek oparty na energetycznej strategii komunikacji. Za sprawą nowoczesnej kampanii pod hasłem „Odkryj swoją dziką naturę”, marka zwraca się do konsumentów młodych duchem oraz spragnionych wyjątkowych doświadczeń.
Żubrówka koncentruje swoją komunikację na pozytywnych stronach życia, zachęcając do pełnego zaangażowania w różnorodne interakcje społeczne. Marka motywuje swoich konsumentów do swobodnego wyrażania swojej dzikiej natury – celebrowania autentyczności, czerpania radości z każdej chwili i odkrywania własnej dzikiej strony.
Zobacz również
Głównym celem Żubrówki jest nieustanne wzmacnianie swojej pozycji na rynku i zdobywanie coraz większej popularności wśród młodych pełnoletnich, aktywnych konsumentów.
W ramach nowej strategii, Żubrówka umacnia pozycję w punktach sprzedaży oraz prowadzi efektywne działania PR. Marka już zaistniała na najważniejszych muzycznych festiwalach kraju: Open’er, Orange Warsaw Festival i Audioriver – ze swoją odnowioną komunikacją. Strefa Żubrówki zapewniła festiwalowiczom energetyczną atmosferę, atrakcyjne gadżety, rytmiczną muzykę oraz degustację oryginalnych drinków na bazie nowej linii Fresh Żu.
Nowa linia Fresh Żu od Żubrówki stanowi wprowadzenie do odnowionej komunikacji marki. Produkty z tej linii wyróżniają się nowoczesnym designem, inspirowanym sztuką uliczną. Linia została zaprojektowana z myślą o energicznych, młodych duchem konsumentach, poszukujących produktów, które podkreślają ich unikalność.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Strategię komunikacji dla Żubrówki przygotowała agencja Chromatique we współpracy z Adamem Nykiem z Iconyk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nową platformę komunikacyjną można zobaczyć na oficjalnym profilu marki.
PS Ewa Strulak (LOVI): U nas projektanci dosłownie wstają od biurek by odwiedzić rodziny w ich domach
Czym jest Polityka Dobrego Designu zainicjowana przez markę LOVI? Czy rodzice małych dzieci chętniej kupują produkty zaprojektowane w Polsce? Jak promować produkty dla niemowląt w social mediach? O marketingowych działach marki LOVI rozmawiamy z Ewą Strulak – head of design w LOVI.