Marka Oeparol to jedna z najlepiej znanych i najdłużej obecnych na rynku marek w kategorii preparatów zawierających olej z nasion wiesiołka. Cieszy się dużym zaufaniem wśród konsumentów, którzy sięgają po Oeparol w celu poprawy kondycji skóry i włosów. Od roku w aptekach i drogeriach można kupić produkty marki Oeparol w odświeżonej odsłonie. Niezmiennie od lat ich najważniejszym składnikiem jest olej z nasion wiesiołka pochodzącego z polskich upraw. Olej zamknięty w kapsułkach wspomaga właściwy poziom nawilżenia skóry, pomaga zachować jej nawilżenie, jędrności i elastyczności. Powrót do natury, czerpanie z jej dobrodziejstw oraz naturalna pielęgnacja to główne elementy składające się na wizję marki. Wraz ze zmianą wizerunkową rozpoczętą w 2020 roku, marka postawiła na silną komunikację digitalową, w tym komunikację ambasadorską, której twarzą jest Joanna Koroniewska.
W ramach drugiej odsłony kampanii digital pod hasłem #TeamOeparol kontynuowana jest współpraca ambasadorska z Joanną Koroniewską. Na jej potrzeby zrealizowana została nowa sesja zdjęciowa zrealizowana przez Radka Świątkowskiego. Naturalność Koroniewskiej niezmiennie doceniają setki tysięcy internautów zgromadzonych na cieszących się dużym zainteresowaniem kanałach social media aktorki. W przeprowadzonym w 2020 roku badaniu marki, na pytanie: „Która polska gwiazda kojarzy Ci się z naturalnością?”, jej nazwisko padało jako pierwsze. Joanna Koroniewska to wulkan energii, zwolenniczka zdrowego trybu życia, która nie wstydzi się pokazać bez makijażu w codziennym “wydaniu” i inspirować do bycia sobą. Od zawsze promuje naturalne i bezpieczne rozwiązania zarówno w codziennej pielęgnacji, jak i dbaniu o zdrowie całej rodziny. Dlatego marka Oeparol postanowiła przedłużyć współpracę z Joanną w roli ambasadorki, która zachęca kobiety do odkrywania swojego naturalnego piękna.
Zobacz również
– Ubiegłoroczna kampania Oeparolu, pomimo trudnych warunków rynkowych spowodowanych pandemią, okazała się sukcesem. Podjęliśmy odważną decyzję o zmianie kierunku komunikacji na całkowicie lifestyle’ową z mocnymi akcentami beauty oraz silne wykorzystanie kanałów social media. Dodatkowo dzięki aktywnemu ambasadorstwu Asi Koroniewskiej, uosabiającej wartości marki, zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność wśród naszych konsumentów – mówi Joanna Dałek-Pych, brand manager BU OTX Adamed.
W ramach współpracy ambasadorskiej marki prowadzone są szerokie działania PR oraz kompleksowa komunikacja social mediowa, w ramach której realizowany jest unikatowy content w formie m.in. urodowych live’ów z ekspertami beauty czy gwiazd, a także tutoriale pielęgnacyjne. W drugiej odsłonie kampanii zmianie ulegnie strona internetowa marki oraz zintensyfikowane zostaną działania z obszaru influencer marketingu. Prowadzone będą także testy, konkursy konsumenckie oraz akcje promocyjne wspierające sprzedaż z partnerami Oeparolu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing