Ogilvy & Mather Polska z pierwszą szeroko zakrojoną kampanią dla Saeco

4 listopada wystartowała pierwsza szeroko zasięgowa kampania marki Saeco (należąca do Philips). Autorem konceptu i kreacji jest agencja Ogilvy & Mather Polska.
O autorze
1 min czytania 2016-11-09

„Kampania dla marki Saeco jest pierwszą tak szeroko zakrojoną komunikacją przygotowaną dla tego brandu. Po raz pierwszy kampania została oparta o spot TVC, którego koncept został stworzony przez Ogilvy&Mather Polska. Celem komunikacji jest rekrutacja nowych użytkowników do kategorii automatycznych ekspresów do kawy” mówi Elżbieta Twardowska Strategy Director Ogilvy&Mather.

Spot przygotowany w ramach kampanii pokazuje jak za naciśnięciem 1 przycisku Saeco pozwala przygotować w „magicznym” procesie Twoją idealną kawę. Przedstawione ekspresy klasy premium oferują szeroki wachlarz napojów kawowych znanych z kawiarni: od esencjonalnego espresso po puszyste latte macchiato, dzięki czemu możesz cieszyć się perfekcyjną kawą na jąką masz ochotę. Ukazana zaawansowana technologia marki Saeco np. opatentowany ceramiczny młynek, który wydobywa to co w ziarnach kawy najlepsze, przekłada sie na realne benefity dla użytkowników – delektowania sie kawą najwyższej jakości w Twoim domu. „W naszym spocie możemy prześledzić cały niezwykle sensoryczny proces we wnętrzu ekspresu Saeco, dzięki czemu na końcu każdy może otrzymać idealną kawę, którą można się delektować o każdej porze dnia” mówi Anna Lelonkiewicz Account Director Ogilvy&Mater.

Spot stworzony przez Ogilvy powstał w dwóch wariantach: z ekspresami PicoBaristo oraz Incanto. Każdy ze spotów jest również przygotowany z alternatywnymi rozwiązaniami dedykowanymi do digitalu. Ogilvy jest również autorem printów oraz materiałów displayowych. Produkcja spotów i sesji zdjęciowej odbyła się w Polsce i została przygotowana przez dom produkcyjny Redworks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj