Kampania dotyczy usług „wszystko za nie więcej niż 29 zł” oraz „nju dodatkowy” w nju z rachunkiem. Oferta skierowana jest do osób chcących obniżyć koszty swoich rachunków telefonicznych poprzez dołączenie drugiego numeru. Miesięczna opłata za numer dodatkowy wynosi 9 zł. Ponadto w roamingu w UE za te same 19 zł na głowę abonenci mogą rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez limitu. W ofercie mają również do podziału 10 GB Internetu, w tym 1,46 GB do wykorzystania w krajach pierwszej strefy Unii Europejskiej. Dlatego właśnie nasz bohater z narzeczoną podróżuje swoim tandemem po Polsce, i za granicą – jadą przez Berlin, Paryż i Rzym.
Standardowa oferta za nie więcej niż 29 zł miesięcznie dla jednego numeru – lub w opcji dla dwojga po 19 zł na osobę – została poszerzona o rozmowy stacjonarne, których nie było wcześniej w usłudze.
Zobacz również
Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz w mediach społecznościowych.
Elementem spajającym całość jest para bohaterów jadąca na tandemie.
Agencja Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kompleksową obsługę kreatywną marki nju mobile od jej launchu w 2013 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing