Ogilvy & Mather z kontynuacją kampanii „W tandemie po 19 zł na głowę” dla nju mobile

Kampania „W tandemie po 19 zł na głowę” realizowana przez agencję Ogilvy & Mather dla marki nju mobile mówi o ofercie dla dwóch osób, działającej zarówno w Polsce, jak i w Unii Europejskiej.
O autorze
1 min czytania 2017-07-05

Kampania dotyczy usług „wszystko za nie więcej niż 29 zł” oraz „nju dodatkowy” w nju z rachunkiem. Oferta skierowana jest do osób chcących obniżyć koszty swoich rachunków telefonicznych poprzez dołączenie drugiego numeru. Miesięczna opłata za numer dodatkowy wynosi 9 zł. Ponadto w roamingu w UE za te same 19 zł na głowę abonenci mogą rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez limitu. W ofercie mają również do podziału 10 GB Internetu, w tym 1,46 GB do wykorzystania w krajach pierwszej strefy Unii Europejskiej. Dlatego właśnie nasz bohater z narzeczoną podróżuje swoim tandemem po Polsce, i za granicą – jadą przez Berlin, Paryż i Rzym.

Standardowa oferta za nie więcej niż 29 zł miesięcznie dla jednego numeru – lub w opcji dla dwojga po 19 zł na osobę – została poszerzona o rozmowy stacjonarne, których nie było wcześniej w usłudze.

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz w mediach społecznościowych.

Elementem spajającym całość jest para bohaterów jadąca na tandemie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kompleksową obsługę kreatywną marki nju mobile od jej launchu w 2013 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing