Ogłoszono nominacje w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014

Celem dorocznego konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2014 jury nominowało 35 kampanii. Laureatów poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.
O autorze
1 min czytania 2015-04-28

W V edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 74 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.

„Z każdym kolejnym rokiem powstaje coraz więcej kampanii społecznych, a co za tym idzie – rosną także wymagania jurorów odnośnie ich strategii, realizacji i skuteczności. Tegoroczne zgłoszenia miały bardzo wyrównany poziom, w związku z czym dyskusja była burzliwa, a głosy jurorów rozkładały się często równomiernie” – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna.

Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Tegoroczną nowością był z kolei konkurs „Kreatywny OOH” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla lub z myślą o jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej, ale nie zostały zrealizowane.

Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 19 maja w trakcie uroczystej Gali.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nominacje w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2014

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partnerami strategicznymi Polpharma i Jet Line Outdoor. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Francuska Izba Przemysłowo – Handlowa w Polsce CCIFP i Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: HATALSKA.COM, RMF Classic –współpraca redakcyjna, PRoto.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, CSR Info, nowymarketing.pl oraz ngo.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się