Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Ogromne potwory skaczące po budynkach, czyli kampania promująca drugi sezon „Wiedźmina”

Ogromne potwory skaczące po budynkach, czyli kampania promująca drugi sezon „Wiedźmina”
Z okazji premiery drugiego sezonu „Wiedźmina” Netflix zdecydował się na niezwykłą promocję serialu z udziałem gigantycznych Myriapodów zamkniętych w świątecznych dekoracjach i biegających po budynkach największych miast na świecie.
O autorze
1 min czytania 2021-12-23

17 grudnia miała miejsce, wyczekiwana przez fanów na całym świecie, premiera drugiego sezonu serialu o Geralcie z Rivii. Kontynuacja „Wiedźmina” to kolejna dawka potworów, z którymi zmierzy się główny bohater. Jednym z kluczowych stworów jest Myriapod – postać przypominająca ogromną stonogę. Właśnie ją Netflix postanowił włączyć do swojej najnowszej globalnej kampanii.

We współpracy z agencją The Network stworzono olbrzymie stwory, które pojawiły się w najbardziej zatłoczonych miastach na świecie, przyciągając uwagę tysięcy przechodniów.

Na Times Square pojawiła się animacja, na której stwór „rozbił” szybę i wymachiwał wielkimi odnóżami w kierunku obserwatorów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Bangkoku trójwymiarowy Myriapod przemieszczał się po gigantycznych ekranach LED umieszczonych na budynkach. Z kolei w centrum Glasgow, Vigo czy Nowego Jorku pośród świątecznych dekoracji pojawiły się ogromne śnieżne kule, w których – zamiast reniferów czy bałwanów – zostały umieszczone potwory.

Wielkie stwory rodem z serialu zaskoczyły również mieszkańców Rosji, Niemiec, Włoch, Argentyny, Danii i Holandii. Netflix w wielu miastach na moment zastąpił ciepły, świąteczny nastrój klimatem grozy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Wraz z pojawieniem się drugiego sezonu Wiedźmina w internecie zawrzało. Obok pozytywnych opinii pojawiają się też głosy za odsunięciem z produkcji serialu showrunnerki, Lauren Schmidt Hissrich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
Niemałą popularność w sieci zyskała także polska kampania promująca serial z udziałem Michała Żebrowskiego i Dawida Podsiadły jako psychofana serialu.

PS 3
Billboardy z ekranami LED to rozwiązanie dla reklamodawców, którzy chcą skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców. Trójwymiarowy, wyskakujący lew, ogromny wieloryb czy kot w centrum miasta to niektóre z przykładów reklamy 3D.