„OK, ale najpierw kawa McCafé” – McDonald’s ruszyło z kolejną odsłoną komunikacji kawy McCafé

McDonald’s Polska od 23.11 ruszyło z kolejną odsłoną komunikacji kawy McCafé. Kampania „OK, ale najpierw kawa McCafé” skupia się na chwili wytchnienia w ciągu zabieganego dnia, którą daje Ci kawa na wynos.
O autorze
0 min czytania 2018-12-11

Celem komunikacji jest pokazanie, że przy szybkim tempie życia ludzie nie muszą rezygnować z kawiarnianego doświadczenia, bo chwilę wytchnienia z najwyższej jakości kawą McCafe mogą zabrać ze sobą, tam gdzie chcą.



Kampania objęła telewizję, OOH i działania digital. Spoty wyreżyserował Matt Procter. Kampanię zrealizowała agencja DDB&tribal we współpracy z Gutenberg Networks oraz domem produkcyjnym Opus Film. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj