Olga Kudryk to product marketing manager w Google Polska, a Dorota Cudna-Sławińska to chief commercial officer w Kantar – firmie zajmującej się analizą danych i konsultingiem marek.
Google w partnerstwie z Kantarem organizuje konkurs, w którym wyróżniane są najbardziej kreatywne, a jednocześnie efektywne polskie kampanie na YouTube z okresu od lipca 2021 roku do czerwca 2022 roku.
Zobacz również
Tegoroczni uczestnicy będą konkurować o nagrody w siedmiu kategoriach: Multiscreen Excellence, Compelling Storytelling, Art & Culture, Ingenious Insight, Action Driver, The Underdog, Force for Good. Ponadto najbardziej wyróżniająca się i przełomowa kampania otrzyma Grand Prix. Konkursowe kampanie będzie oceniać jury złożone z 27 ekspertów i ekspertek. W zeszłym roku nagrody zdobyły m.in. kampanie: Fanatyk. Historia Prawdziwa Grupy OLX, „Stop Kobietobójstwu Centrum Praw Kobiet” oraz „Random. Wieloplatformowa historia miłosna” marki Storytel. O dwóch z tych kampanii szerzej rozmawiamy z Olgą i Dorotą.
Jak się zgłaszać? Kto może wziąć udział w YouTube Works Awards 2022? Co będzie brane pod uwagę przy ocenie kandydatów? O tym wszystkim dowiecie się z naszego podcastu!
– Zgłoszenie do naszego konkursu musi być równie dobre – o ile nie lepsze – co sama kampania. Musimy przedstawić dany case jako pewną historię, a następnie udowodnić, dlaczego akurat ona powinna wygrać w danej kategorii – mówi Olga Kudryk.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Im twardsze dane, tym lepiej dla zgłoszonego case’u. Ważne jest też opowiedzenie, jak kampania zaadresowała strategiczne cele – nie tylko z poziomu ilościowego, ale i wizerunkowego – mówi Dorota Cudna-Sławińska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przy okazji przypominamy, że kampanie można zgłaszać do konkursu od 15 lipca do 31 sierpnia 2022 roku, wypełniając formularz na stronie YouTube Works: yt.be/workspl. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Artykuł i podcast powstał we współpracy z Google Polska
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Maciej Okraszewski to twórca bloga i podcastu pt. Dział Zagraniczny, gdzie porusza tematy, o których w mediach słychać niewiele albo wcale. Z Maciejem rozmawiamy o finansowaniu podcastu z Patronite, zmieniających się mediach i powodów, dla których założył swój podcast.
- Rafał Madajczak to założyciel serwisu satyrycznego ASZDziennik, a obecnie dyrektor kreatywny w Gazeta.pl. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media i co to oznacza dla marek.