OMG Poland na wyłączność dla Plusa

Polkomtel, właściciel marki Plus, zawarł umowę na wyłączność z Online Media Group Poland, agencją marketingu performance. Kontrakt dotyczy przede wszystkim wsparcia sprzedaży usług poprzez wykorzystanie efektywnościowych kampanii online oraz mobile.
O autorze
1 min czytania 2012-06-18

Współpraca Polkomtela z OMG Poland zakłada wsparcie kanałów sprzedaży operatora poprzez regularne dostarczanie wartościowych baz danych potencjalnych klientów i osób zainteresowanych usługami sieci Plus. Główny cel to obniżenie kosztów dotarcia do nowych klientów oraz ich pozyskania.

 – Cieszymy się, że wyniki kampanii testowej, którą przeprowadziliśmy na zlecenie naszego nowego Klienta, skłoniły go do podjęcia wyłącznej współpracy z OMG Poland. Kampanie efektywnościowe, które realizujemy dla operatora sieci Plus, pozwolą na skrócenie czasu dotarcia do osób zainteresowanych jego usługami, a tym samym zmniejszą koszty pozyskania nowych klientów – mówi Magda Czachowska, dyrektor zarządzająca w Online Media Group Poland. – Model współpracy, który proponujemy, ma usprawniać działania sprzedażowe naszych Klientów i przyczyniać się do ich większej efektywności.  – dodaje Czachowska.

OMG Poland jest odpowiedzialne za bieżącą i kompleksową realizację kampanii efektywnościowych realizowanych w kanałach online, mobile oraz sms. Efektem tych działań jest pozyskiwanie leadów oraz budowanie baz danych osób zainteresowanych usługami Polkomtela – na potrzeby struktur sprzedaży oraz call center operatora. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań performance, przygotowanie kreacji reklamowych oraz serii landing page’s, które będą wykorzystywane w kampanii.

 – Podczas tej współpracy będziemy mieli możliwość wskazania skuteczności kampanii internetowych oraz skorzystania z potencjału reklamy w kanale mobile – mówi Magda Czachowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Polkomtel wybrał OMG Poland na podstawie konkursu ofert, poprzedzonego kampanią testową. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing