TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OneDayMore świętuje swoje 5. urodziny

OneDayMore, producent musli, owsianek i granoli sprzedawanych w tubach oraz roślinnych zamienników mięsa, w październiku obchodzi 5. rocznicę obecności produktów na rynku. Z tej okazji marka przygotowała dla swoich klientów nowy smak musli premium oraz wyjątkowe promocje sięgające do -50%.
O autorze
1 min czytania 2022-10-03

Powstała w 2017 roku w Poznaniu marka OneDayMore kieruje swoją ofertę do ludzi aktywnych zawodowo, zajętych, a jednocześnie chcących jeść zdrowo. Składy jej produktów bazują na naturalnych surowcach w odpowiednich ilościach, tak aby pozytywnie wpływały na funkcjonowanie organizmu, a tym samych wydłużały życie. Stąd nazwa – OneDayMore – czyli „jeden dzień więcej”. Obecnie firma posiada dwie fabryki oraz dwie linie produktowe typu convenience – szybkich i łatwych w przygotowaniu pozycji. 

W tym roku, w dniach od 30.09 do 4.10 br. OneDayMore przygotował w swoim sklepie internetowym wyjątkowe urodzinowe promocje, m.in. -50 proc. na wybrane 5 tub musli, w tym cieszące się największą popularnością wśród konsumentów Musli Premium z Belgijską Czekoladą oraz Musli Premium z Migdałami w Czekoladzie Karmelowej, a także 5 kubków z musli, granolą lub owsianką. To jednak nie koniec urodzinowych rabatów! Na pozostałe produkty w sklepie zbożowym OneDayMore obowiązują rabaty od 40 do 10 proc.

Dodatkowo producent wprowadza do sprzedaży nowy smak Musli Premium z Żurawiną w Białej Czekoladzie.

Już od 5 lat pokazujemy konsumentom, że wyjątkowy smak, może iść w parze z wysoką jakością składników i czystą etykietą. Aby oferta OneDayMore miała możliwość trafić do szerokiego grona Klientów, nasz zespół realizuje nawet najbardziej ambitne założenia, dzięki czemu stale poszerzamy portfolio produktów, zarówno zbożowych, jak i roślinnych. Podczas tegorocznych obchodów objęliśmy promocją prawie wszystkie kategorie w sklepie internetowym, by każdy Klient mógł odkryć swoje hity i wspólnie z nami świętować urodziny marki. Ponadto zachęcam do śledzenia profili OneDayMore na Facebooku i Instagramie, gdzie zostanie zorganizowany konkurs dla naszych obserwatorów – roślinnych – komentuje Dariusz Haraj, prezes OneDay More.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj