Natalia Hatalska, autorka bloga hatalska.com, uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce, mówiąc o nadchodzących trendach, regularnie wspominała o tym, że rok 2015 będzie rokiem wideo. Idąc zgodnie z trendami produkcji treści wideo i premium content, Hatalska opublikowała nowy film dokumentalny w ramach cyklu OnOff.
Seria OnOff to cykl trzech odcinków poświęconych trendom społecznym – zwłaszcza na styku świata online i offline. Pierwszy odcinek cyklu OnOff poświęcony jest Generacji Z. Film poparty został ogólnie dostępnymi badaniami, obserwacjami, rozmowami zarówno z dziećmi, jak i ich rodzicami.
Zobacz również
W ramach pierwszego odcinka serii Hatalska zmierzyła się ze stereotypami wokół Generacji Z.
To pokolenie różni się znacząco zarówno od Millennialsów, jak i od Generacji X. Na temat Generacji Z jest wciąż mało dostępnych badań. Obecnie prowadzone projekty skupiają się mocno na Millennialsach.
Wokół Generacji Z narosło sporo stereotypów. Mówi się między innymi, że to pokolenie, które nadmiernie korzysta z technologii. Dostępne badania mówią o negatywnym wpływie internetu na młodzież, o ich nieumiejętności nawiązywania relacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Część stereotypów w trakcie trwania projektu udało się obalić – m.in. to, że współczesne dzieci wolą kontakt za pomocą urządzeń mobilnych niż kontakt bezpośredni. Część stereotypów została potwierdzona, np. niezależnie od płci, dzieci wytrwale grają w gry komputerowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kilka słów od autorki o projekcie OnOff i pierwszym odcinku Generacja Z.
Partnerem Strategicznym cyklu OnOff jest Orange.
Za realizację filmu odpowiada studio produkcyjne OnlyOnly.