Założyciele Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki wiedzą, że mimo świetnych wyników, to dopiero początek drogi. W 2017 planowany jest dalszy, intensywny rozwój firmy oraz osiągnięcie pozycji lidera rynkowego.
W 2016 roku firma zrealizowała wszystkie zaplanowane cele. Zespół powiększył się do 13 specjalistów, a powierzchnia biura się potroiła. Wszystkie te sukcesy utwierdziły założycieli w przekonaniu, że odejście z grupy wp.pl było doskonałą decyzją. Praca w korporacji wiązała się z ograniczeniami, których w tym momencie nie ma.
Zobacz również
Możemy realizować swoje pomysły i obserwować ich efekty. Efekty, które przerosły nasze oczekiwania. To cieszy, tym bardziej że u podstaw naszego myślenia leży przede wszystkim dbałość o interesy współpracujących z nami wydawców – mówi Jarosław Wisłocki.
Kolejny rok to jeszcze większe wyzwania jakie stawiają przed sobą i swoim zespołem założyciele firmy.
W 2017 roku będziemy umacniać swoją pozycję na rynku polskim oraz rozpoczniemy ekspansję na rynkach zagranicznych. W połowie roku do naszego zespołu dołączy 8 osób m.in. z Argentyny, Meksyku, Turcji, Rosji i Brazylii. Uważamy, że prowadzenie biznesu na tych rynkach będzie bardziej dopasowane dla naszych Klientów, jeśli obsługiwać ich będą osoby znające specyfikę poszczególnych krajów. Między innymi dzięki temu planujemy podwoić nasz przychód i zwiększyć zyski – mówi Jakub Szczepankowski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Usługi, w których specjalizuje się optAd360 to nie tylko pomaganie małym i dużym wydawcom w jak najlepszej monetyzacji ich treści, ale także rozwój całego rynku wydawniczego i jego edukacja o korzyściach płynących z reklamy programmatic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing